woensdag 18 december 2013

Christmas Tag


Ben jij ook al aan het aftellen? Ik heb zoveel zin ik kerst. Die gezelligheid en het bij elkaar zijn met familie, dat is toch heerlijk. Toen ik deze tag zag bij Anne, wilde ik deze ook meteen doen. Kijk mee naar hoe ik deze super leuke tag heb ingevuld.

Christmas Song
All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey! Dat is echt een liedje wat ik nog wil luisteren als het geen kerst is. Het is zo lekker vrolijk en het doet me denken aan de tijd, toen ik als kind altijd mijn vader hielp om de kerstboom op te tuigen. Dan stond altijd dat nummer aan. Ook vind ik Kerstmis van Marco Borsato een leuk kerstliedje. Die tekst past echt perfect bij de kerst. 

Christmas Movie
Home Alone is echt een soort van traditie bij ons thuis. Ik weet bij alle films al precies wat er gaat gebeuren en elk jaar kijken we ze met mijn gezin. We vinden het ontzettend leuke en grappige films. 


Chistmas Gift
Bij ons ligt het onder de kerstboom altijd helemaal vol met cadeaus. We vieren geen Sinterklaas meer maar Kerst dus wel met cadeaus. Parfum doet het altijd goed of een leuk pakketje van bijvoorbeeld The Bodyshop. Ook cadeaubonnen vind ik leuk om te krijgen. Kan ik na de kerst even wat leuks voor mezelf kopen, nadat ik al m'n geld heb gespendeerd aan cadeaus voor anderen.

Chirstmas Look
Smokey eyes of veel glitters vind ik met kerst echt mooi. Eén ding is zeker, het mag wel een beetje extra zijn. Ik denk dat het voor mij glitters worden dit jaar. 

Chistmas Dress
Ik kocht deze week een jurkje voor kerst bij Miss Etam. Vaak associeer ik Miss Etam met wat oudere vrouwen, maar soms hebben ze er echt leuke dingen. Ik kocht een mooi zwart jurkje wat mooi past bij mijn figuur en hij heeft aan de bovenkant een subtiele glitter. Daarbij kocht ik een zwarte panty met een nog subtielere glitter. Je zou denken glitter met glitter? Maar als je het ziet is het ontzettend leuk. Hierbij draag ik mijn zwarte hoge laarzen.

Chistmas Hair
Dat zullen krullen worden dit jaar. Ik denk in combinatie met een vlecht of iets anders speciaal om mijn haren uit mijn gezicht te houden. Haar in mijn gezicht vind ik echt vervelend, dus daar gaan we nog even wat leuks op bedenken.


Inside or Outside
Inside! Ik hou er ontzettend van om lekker binnen te zitten, waar het warm en gezellig is. Lekker met een kopje thee of warme chocolademelk. Toch ben ik niet zo van de hele dag binnen zitten. Even een stukje lopen buiten vind ik dan wel weer heerlijk.

Christmas Perfect
Het leukst aan kerst vind ik de gezelligheid. Samen met familie zijn en lekker eten. Mijn vriend en ik vieren kerst altijd de ene dag bij zijn familie en de andere dag bij mijn familie. Ik vind het ontzettend leuk dat we zo bij beide families kunnen zijn en het is ontzettend gezellig. Ook heb ik ontzettend veel zin in de kerstviering morgen op mijn stageschool.

Christmas Days
Dit jaar zijn we 1e kerstdag bij mij vriend's familie en 2e kerstdag bij mij. Met zijn familie gaan we uiteten en bij mij zijn we thuis en kookt mijn vader een heerlijk 5-gangenmenu. M'n vader vindt het leuk om te doen maakt er elk jaar weer iets lekkers van. Beide totaal anders maar zeker niet minder gezellig.

Christmas Tree
Wij hebben thuis geen echte kerstboom, dat geeft zo'n troep. En ik denk dat als je jaren doet met de kerstboom ,het ook goedkoper is. Toen mijn zusje en ik nog jonger waren, hielpen we altijd met de boom in elkaar zetten. Dan mochten we de takken aangeven of soms ook in de boom doen. Tegenwoordig is dat wel anders, de laatste jaren was ik er volgens mij niet eens als de kerstboom werd opgetuigd. Ondanks dat de kerstboom nep is, vind ik hem wel heel mooi. Hij is breed en lekker groot. En ondanks dat passen de cadeautjes er vaak niet eens mooi onder.


Christmas Ornaments
Onze kerstboom heeft ontzettend veel lampjes en dat vind ik echt heel leuk. Van de week plaatste ik deze foto al op instagram. We hebben er zilveren en zwarte ballen inhangen en het wordt afgemaakt door zilveren slingers. Ik vind onze kerstboom echt heel mooi. M'n vader is er ook altijd een paar uur mee bezig. We hebben er 300 lampjes in en die zet hij allemaal vast. En wanneer ze niet naar zijn zin zitten, haalt 'ie ze er rustig uit om op nieuw te beginnen.


14 opmerkingen:

  1. Heeeee, tuttenbel, dat stukje bij Chirstmas Tree is hetzelfde als bij mij! Verder leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aangepast! Ben dat stukje dus inderdaad gewoon vergeten te veranderen. haha

      Verwijderen
  2. Leuk ingevuld! Ik denk dat we wel wat overeenkomsten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Home Alone blijft een geweldige film voor kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Haha de kleine lettertjes van het eerste plaatje ;)
    Home alone is de perfecte kerstfilm :)
    Wij hebben thuis ook een neppe kerstboom. Ik vind ze persoonlijk zelfs mooier, ze zijn wat voller en het geeft inderdaad niet zo'n troep :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha leuk eh. Ja ik vind het inderdaad ook mooier.

      Verwijderen
  5. echt leuk en die eerste foto is top! wij vieren kerst in Italie en ook met cadeautjes, we hebben er ook zin in! outfit wordt een little black dress! fijne feestdagen
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je ook even wat verteld over jouw kerst! Leuk! Hele fijne feestdagen!

      Verwijderen