zondag 19 januari 2014

Review: Olaz scheermessen


Toen de Olaz scheermesjes in de winkels kwamen was ik meteen benieuwd. Toch heb ik me kunnen beheersen om het niet meteen te kopen. Ik weet gewoon van mezelf dat wanneer ik het nieuwe product dan fijn vind, ik mijn voorraad van oude niet opmaak. Toen ik dan eindelijk door mijn scheermesjes heen was, kon ik deze gaan gebruiken. Echter was ik niet meteen enthousiast, ik vond het maar een apart iets. Toch vind ik het nu wel heel fijn. 

Bij deze scheermesjes hoef je geen scheergel te gebruiken. Onwijs handig, het zit namelijk al in de kussentjes. Wanneer die nat worden geeft het scheergel af. De eerste keer dat ik hem gebruikte vond ik dat maar een vieze boel, het was slijmerig. Na een aantal keer gebruiken went dat wel. Je merkt het minder en het ruikt heerlijk. Dat is dan weer echt een pluspunt. Je huid wordt er ook lekker zacht van. Normaal heb ik nog wel eens last van rode bultjes of een geïrriteerde huid, maar sinds ik deze mesjes gebruik totaal niet meer.

Ik ben er erg tevreden over, alhoewel ik het wel jammer vind dat de scheerschuim van het mesje zelf vrij snel op is. Gelukkig hebben ze wel ook bussen scheergel om deze alsnog te gebruiken. Ook deze is heerlijk en ook nog eens minder slijmerig.

Heb jij de Olaz scheermesjes al eens gebruikt of ben je dit van plan? 

8 opmerkingen:

  1. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ze lijken wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed!

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had wel verwacht dat ze goed gingen zijn Olaz staat toch bekend om z'n goede naam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat klinkt dat handig! Alleen als je ze 2-3x in de week gebruikt zullen ze inderdaad wel snel op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is dan ook het enige minpuntje voor mij. Gelukkig hebben ze dat opgelost door de scheergel in bussen.

      Verwijderen
  5. Oh lijkt me inderdaad heerlijk! gelukkig kan je alsnog scheren als hij op is :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen