donderdag 27 november 2014

MAC Heirloom Mix Collection | Rebel

Alweer een review van een MAC product. Rebel is een lipstick die ik al wat langer mooi vond, maar nog niet gekocht had. Steeds komt er wel weer iets van een Limited Edition die dan m’n voorkeur heeft. Zo kocht ik laats Nouvelle Vogue uit de Matte Lip Collection. Toen ik de foto’s zag van de Heirloom Mix Collection zag, wist ik het dan ook meteen zeker. Deze keer zou ik wel Rebel kopen. Alleen al door de verpakking was ik opslag verliefd. 

 De mooie huls is echt perfect voor de kerst met een heleboel kleine glittertjes. Deze lipstick haal ik graag uit m’n tas om even m’n lipstick bij te werken. Zelfs het doosje om de lipstick is mooi.

 Rebel is een roze/paarse lipstick met een koele ondertoon. Ik vind ‘m echt prachtig voor deze tijd van het jaar. Ook voor kerst ie deze lipstick heel mooi, eens wat anders dan klassiek rood wat we vaak zien. Rebel heeft een satin finish wat betekent dat ie een goede pigmentatie heeft, maar iets meer glans heeft dan een matte lipstick. Deze lipstick moet ook minder uitdrogend zijn.

Hier zien we inderdaad dat de lipstick een prima pigmentatie heeft. De lipstick heeft een mooie glans en ik vind ‘m echt prachtig. Ik merk wel dat de lipstick iets minder lang houdt dan een matte lipstick, maar dat is ook niet zo gek. 
Hier nog even een full face foto waar ik Rebel draag. Ik kan deze lipstick je echt aanraden. Het is wel een kleur waar je van moet houden. Mijn lipstick komt uit de Heirloom Mix Collection maar Rebel zit ook gewoon in de normale collectie, dus kijk zeker eens of het iets voor jou is.

De prijs van deze lipstick is €21,00. Voor de normale verpakking betaal je €19,00. Hij is te koop bij de MAC Pro Store of bij de counters in Douglas of Bijenkorf.

Heb jij deze bekende lipstick al in je stash? Of heb je misschien iets anders moois uit de Holiday Collection gekocht?

17 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kleur! Hij staat je echt heel mooi, perfect voor de feestdagen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw prachtige kleurtje, ik hou van zulke kleuren. En ooh hij staat je echt heel mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, wat een gave kleur! Hij staat je echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een geweldige kleur! I love it <3 Ik vind de verpakking ook echt super. Zou een leuk kerstcadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere gave kleur! Vind hem erg mooi eruit zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kleur! Staat je erg goed. ik vind de huls ook zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kleur, staat je erg goed! Ik vind het ook leuk dat de huls net wat specialer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen die verpakking al! De kleur staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi kleurtje, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt echt een mooi gezichtje! En de kleur staat je ook super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er prachtig uit en WOW die kleur is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je heel.mooi! Verpakking is ook prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige verpakking, de kleur is prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een prachtige kleur lipstick ;-)
    Het je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen