maandag 27 juli 2015

New In #2 - Kiko

Een tijdje geleden bracht ik een bezoekje aan Kiko Rotterdam en ik ontdekte dat ik mijn aankoopjes nog helemaal niet had laten zien. Bij deze doe ik dat dus alsnog. Het zijn echt pareltjes dus kijk mee!
 
Ik wilde vooral op zoek naar een mooie lipstick. De huls van de Velvet mat lipsticks vind ik er erg chique uitzien in een mooie kleur. Ik ben dol op kleurtjes waarbij duidelijke zichtbaar is dat je lipstick op hebt, maar die niet te gekleurd zijn. Op die manier kwam ik uit op kleur 612 Strawberry Pink, een mooie warme roze kleur. Ik heb een nieuwe favoriet! Hieronder kun je een swatch zien van de prachtige kleur. De lipstick is mat maar droogt niet uit. Hij houdt het een aantal uurtjes vol maar na een maaltijd moet deze wel even bijgewerkt worden. 
Op de swatchfoto is ook meteen het oogpotloodje te zien wat ik kocht. Kleur 800 Golden Silk is een mooie bronze kleur met een lichte shimmer. In de winkel vond ik deze erg mooi en hij voelde zacht aan op mijn arm. Op mijn ogen merkte ik echter dat het potloodje een stuk minder zacht aanvoelt waardoor er minder makkelijk mee te werken is. Ondanks dat ik dit een mooie kleur vind, zal ik er niet zo snel nog een kopen omdat ik zachte potloodjes toch fijner vind.
Ook moest ik even een kijkje nemen tussen de limited edition blushes. Daar zaten onder andere mooie kleurtjes bij in een 'houten' doosje. Het nadeel hiervan was wel dat de verpakking zo groot en dik was, dat deze meteen m'n halve make-uptasje zou vullen, niet handig! Uiteindelijk besloot ik dus voor deze prachtige blush te gaan in 02 Doral. Een kleurencombinatie van roze en koraal. De blush is erg goed gepigmenteerd maar mooi op te bouwen. Echt een aanwinst voor mijn stash. 

Voor prijzen en meer informatie wil ik je doorverwijzen naar Kiko. Per product kun je drukken op het linkje in de tekst. 

Heb jij al een bezoekje gedaan aan een Nederlands Kiko filiaal?

4 opmerkingen:

  1. Leuke aankoopjes! Ik heb pas nog bij Kiko besteld want wij hebben helaas nergens een filiaal hier in België. Ben benieuwd naar de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige producten zeg. Ze zijn alle drie super mooi. De kleur van de lipstick vind ik echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De lipstick lijkt me erg mooi! Ben benieuwd hoe deze jou staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blush heb ik ook in mijn handen gehad, maar uiteindelijk niet gekocht. Hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen