woensdag 5 augustus 2015

New In #3 - DM

Maandag kwam ik terug van een weekje vakantie in Duitsland. Er was maar één ding wat ik heel graag wilde en dat was naar de DM. Wat was het weer heerlijk om rond te lopen in een winkel vol met mooie producten. Ik wist echt niet waar ik moest kijken. Behalve bij de DM ben ik ook nog even langs Rossmann en Douglas geweest waar ik nog een paar dingetjes kocht. Kijk mee naar al mijn aankopen!

Allereerst wat haarproducten. Ik ben dol op Guhl shampoo en omdat deze de helft goedkoper is in Duitsland nam ik onder andere die mee. 
Balea Volume Effect Mousse €0,85 | Guhl Pluiscontrole & veerkracht shampoo €2,60 | Guhl Pluistcontrole & veerkracht €2,95 | Guhl Heerlijke verzorging €2,60 | Balea Feuchtigkeits-Aufbaukur Haarkur €0,55
Balea after sun dusche €0,85 | Balea Duschgel Paradise Beach €0,55 | Balea Rasiergel Pink Grapefruit €1,15 | Balea Rasiergel Blueberry Love €1,15 | Balea Badesalz Verwöhnmoment €0,55
Sun Dance Mattierendes Sonnenfluid SPF30 €2,95 | Balea Aqua serum €2,95 | Balea Feuchtigkeitsspendende Tagescreme €1,95 | Balea Feuchtigkeits Maske €0,45 | Balea Paradise Island Maske €0,45
Balea Reinigungstücher €0,65 | Balea Reinigungstücher Summer Garden €2,45 | Ebelin Feuchte Tücher - per stuk €0,85 | Ebelin Wattepads €0,35
Balea Peeling Gel €1,45 | Balea Reinigungsschaum €1,95 | Balea Augen Make-Up Entferner €1,45 | Garnier Micellair Water - per stuk €1,95
Ik ben dol op mini's en nam dan ook wat mee uit het onwijs grote schap bij DM.
Treaclemoon Raspberry Kisse Bodylotion €0,95 | Balea Rasiergel Pink Grapefruit €0,95 | Balea Feuchtigkeits Shampoo €0,45 | Treaclemoon Blueberry Memories Bodylotion €0,95 | Treaclemoon Blueberry Memories Douchegel €0,95
Ebelin Nagellackentferner €0,45 | Batiste Dry-shampoo €1,79 | Rossmann Perlodent €0,29 | Balea Hand & Nagelbalsam Kamille €0,45 | Dontodent Fluor Fresh €0,35
Ebelin Nagellakentferner Express €1,95 | Catrice Lumination Pink MATTrix €3,95 | Maybelline Instant Anti-Age Concealer €9,25
Ebelin Wimperborstel €1,15 | Ebelin Make-Up + Concealer Pinsel €3,95

Dit waren al mijn aankopen van DM, Rossmann & Douglas. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Ben jij al eens bij DM geweest? Heb je nog andere aanraders voor mij of ben je bekend met deze producten?

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Wat een heerlijke producten! Dat de ganier reinigingswater zoveel goedkoper is joh! Dat wordt de volgende keer inslaan dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is de mini formaat! 125 ml dus, die verkoopt Kruidvat tegenwoordig ook online en in sommige winkels voor 2,- maar zag ze nu toch dus besloot er meteen 2 mee te nemen.

      Verwijderen
    2. Ah, dom! Dat verklaart een hoop! Haha

      Verwijderen
  2. Wat een leuke aankoopjes zeg. Ik ben erg benieuwd naar de kwasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een boel spulletjes heb je gekocht! Ik ben vorige week ook bij de DM geweest en ben ook losgegaan haha. Die Paradise Beach douchegel van Balea is lekker hè? Ik heb hem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, wat zat de tas van DM heerlijk vol met mooie producten! Shoppen in Duitsland is een walhalla. Ook zo fijn dat de prijzen daar over het algemeen iets lager liggen dan in Nederland. Heel veel plezier met je nieuwe aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een hoop, fijne aankopen gedaan ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I loveeeee de DM! Van de zomer ben ik zelf ook gaan shoppen & stiekem heb ik spijt dat ik niet meer Balea producten heb meegenomen (haarlak etc).. Je hebt wel hele leuke items gescoord zeg, ik verbaas me altijd hoe goedkoop de producten in Duitsland allemaal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen