maandag 12 oktober 2015

Photo Diary #6

Hoi! De tijd vliegt. er is weer een week voorbij. Ik ging naar de bioscoop, het was Dag van de leraar en ging naar de kapper. Een week met leuke en spannende momenten. Kijk mee!

Zaterdagochtend 07.45u, ik loop naar de AH om te gaan werken.
's Avonds ga ik met Danny naar Vacation. Een onwijs leuke en grappige film. Gelukkig maar, anders was het geen goede komedie.

Zondag is lekker een rustig dagje, ik doe wat aan school, lak mijn nagels en Danny kijkt voetbal.
Maandagochtend heb ik al vroeg college en onderweg lees ik in mijn boek. Ik lees nu in De verwende verloofde van Pippa Wright.
Op school word ik ontzettend gelukkig gemaakt. Het is Dag van de Duurzame Leraar. Elk jaar krijgen we een soort klein cadeautje van de Marnix en dit jaar dus duurzame chocola.
Maandagavond gingen mijn vader op weg met de fiets. Uiteindelijk fietsten we 25 kilometer in 1,5 uur. Met zere knieƫn als gevolg, maar wel een goed gevoel. Daarna vond ik het heerlijk om met tijdschriften en een boek m'n bed in te gaan.
En uiteraard kwam Photo Diary #5 online.
 Ik lakte mijn nagels met Bahama Mama van Essie, het derde Essie lakje van de challenge.
 De horloge kocht ik van m'n verjaardagsgeld en ik ben er nog elke dag zo verliefd op. Het was even een investering maar het was 't waard.
Vrijdag deed ik het eindelijk. Ik liet mijn haar afknippen om het te kunnen doneren. Hierover lees je binnenkort meer.
Donderdag kwam het artikeltje met alle aankopen van september online. Heb jij deze al gelezen?

Dat was het weer! Heb jij nog leuke dingen gedaan deze week?


1 opmerking:

  1. Wat goed dat je je haar hebt gedoneerd! Ben benieuwd naar je artikel hierover.

    BeantwoordenVerwijderen