vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year & Goede Beauty Voornemens

Happy New Year !!!!!!! We are now in 2014 !!!!!!!!! I LOVE YOU GUYS !!!! Xx and also... Thank you for over 300 followers!!!!!!!!!!:


Allereerst: Happy New Year! Ik hoop dat jullie allemaal een fijn oud & nieuw gehad hebben. Daarnaast wens ik jullie natuurlijk heel veel moois toe in 2016. Oud & nieuw heb ik gezellig bij mijn vriend thuis gevierd, maar eerder die dag kwam ik ineens op een idee. Zo fanatiek als ik vorig jaar begon met mijn goede voornemens, durf ik daar nu niet op terug te blikken.. Tijd voor een nieuwe aanpak dus.

Voornemens als afvallen, stoppen met roken, meer bewegen.. Dat vind ik inmiddels eigenlijk onzin om daar op 1 januari mee te beginnen. Maar nu bedacht ik me dat ik wel wat ideetjes had op beauty gebied. Ja, ook daar kunnen we goede voornemens hebben. Eigenlijk zijn het meer doelen.


♥ Ik wil dit jaar zo veel mogelijk showergel proberen op te maken. Mijn vader noemt mijn kast een drogisterij en wat betreft showergel heeft hij daar wel echt gelijk in. Ik heb dit jaar ook weer zoveel gekregen, maar af en toe kan ik het zelf ook niet laten om een lekker produ
ct te kopen. Ik ben altijd vrij zuinig met doucheproducten, dus mijn doel is om dit jaar in ieder geval 2 liter op te maken. Dat klinkt best veel, maar ik heb ook veel.

♥ Meer oogschaduwlooks maken. In de afgelopen jaren heb ik best wel een stash aan oogschaduw opgebouwd. Ik heb verschillende mono's maar inmiddels ook een aantal mooie paletten. Deze gebruik ik alleen veel te weinig. Ik heb nu m'n everyday make-up op een andere manier zodat dat ook een palette bijpast. Op die manier hoop ik dit jaar weer mooie looks te creĆ«ren met de prachtige producten.

♥ Me goed laten adviseren voor een goede foundation. Ik koop altijd zelf een foundation, vaak na het lezen van reviews. Het vervelende is wel dat ik een vochtarme huid heb en foundations vaak toch zo mat zijn dat ze dat alleen maar accentueren. Een goede keuze maken hierin vind ik dus best wel lastig. Dit jaar wil ik me eens goed laten adviseren, waarschijnlijk bij Douglas, over een foundation die geschikt is voor mijn huid en ook een goede dekking heeft.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen