woensdag 12 maart 2014

Shoplog! - Kleding



 In de afgelopen weken heb ik aardig wat gekocht en dat wil ik graag aan jullie zien. Omdat het best veel is, deel ik het op in twee shoplogs. Vandaag laat ik jullie mijn kleding zien en later zal er een shoplog online komen met make-up en alles wat geen kleding is. Alle kleding is gekocht in Eindhoven. Het was een erg leuk en gezellig weekend. Hierover kun je hier lezen.

○ Het eerste wat ik kocht was dan geen kleding, maar wel erg lekker. Bij Starbucks koos ik voor de Caramel Frappuccino. Dat is echt mijn favoriet als het lekker weer is. 
○ Grijze crop top met 'très cool' bij H&M - €9,95.


○ Ik had alle basic tops in m'n kast eens even uitgezocht en toen heb ik een hoop weg gedaan. Tijd voor nieuwe, schone tops. Deze koop ik altijd bij H&M en ik ging voor een beige, donkerblauwe, zwarte en twee witte - €4,95 per stuk.
○ De laatste tijd ben ik erg fan van rokjes. Dit zwarte rokje kocht ik bij een winkel waarvan je het niet snel zou verwachten, Miss Etam. In het donkerblauw is ie ook onderweg - €19,95.


○ Ook blouses vind ik erg leuk en dan met name witte. Bij ONLY kocht ik deze schattige blouse in een mooie gebroken witte kleur - €12,95.


○ Dit truitje had ik al eerder gezien bij de H&M en toen vond ik 'm meteen leuk. In Eindhoven besloot ik deze toch te kopen. Vooral het werkje erin vind ik erg leuk. De kleuren op de foto's komen niet helemaal overeen, maar het is meer die van de linker foto - €19,95.


○ Normaal vind ik niet zoveel leuke dingen bij de H&M, maar dit keer zeker wel. Ik zei net al dat ik fan ben van witte blouses en jahoor, ik kocht er nog een. Deze keer met een leuk kraagje en borstzakjes - €19,95.
○ Daarnaast ook nog een rokje van H&M. Weer een zwarte, maar nu een cirkelrok - €14,95.


○ Bij Primark kan ik echt niet opzoek gaan naar kleding omdat het zo veel is, maar de panty's vind ik wel fijn. Om ik nog een donkerblauw rokje besteld had, moesten daar ook panty's bij - €3,00 per stuk.
○ Dit setje sokken nam ik mee omdat ik de kleurtjes zo leuk vond. Alle paren zijn verschillend met de kleurtjes dit je ziet: blauw, grijs, wit en koraal - €3,50.

Ik ben blij met mijn nieuwe kleding. Zeker nu het wat lekkerder weer is, heb ik zin om veel leuke dingen te kopen.

Wat vind jij van mijn nieuwe kleding?

11 opmerkingen:

  1. het rokje van de Miss Etam is leuk! Volgens mij zijn zij, net als C&A, echt aan het verhippen :) Het Tres cool shirtje is ook erg gaaf! Leuke items heb je gescoord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke dingetjes geshopt! De crop top van H&M vind ik heel tof! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, erg leuke dingen! Ik zou ze ook zo kopen. Super gaaf voor de zomer.

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht. Ik heb zelf een blouseje van H&M die er op lijkt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je leuke dingen gekocht. vind het skaterrokje het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het rokje van Miss Etam vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aankopen! Vooral die blouse van de Only vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen