zaterdag 21 november 2015

Review | Olaz Regerenist Luminous lijn

Een tijdje geleden kreeg ik het bericht van Etos dat ik de Regenerist Luminous lijn van Olaz mocht gaan testen. Ik was ontzettend benieuwd en begon meteen met het gebruiken van de producten. Ik moest immers wel mijn mening geven. Op dat moment ging ik op vakantie, dus foto's maken schoot erbij in. Inmiddels heb ik de producten écht goed kunnen testen, toch foto's kunnen maken en geef ik mijn mening. Lees mee!
's Werelds no. 1 merk in vrouwelijke gezichtsverzorging Olaz introduceert Regenerist Luminous, de Regenerist lijn die zich richt op de wat jongere huid. Regenerist Luminous laat de natuurlijke helderheid van de huid herleven en zorgt voor een parelachtige, stralende look. Deze anti-verouderingslijn biedt niet alleen na het eerste gebruik al een zichtbaar beter gehydrateerde en verfriste gezichtshuid. Na verloop van tijd zorgt Regenerist Luminous stapsgewijs voor een significant helderder en stralender ogende huid.

Dat klinkt veelbelovend. Laten we de producten eens wat beter bekijken...
Huidtint Perfectionerend Serum
Het is een sterk geconcentreerd serum dat snel en effectief doordringt tot tien laagjes onder het huidoppervlak. Het geeft een boost aan het vernieuwingsproces en blaast de uitstraling van de huid effectief nieuw leven in. Vermindert in 4 weken de zichtbaarheid van donkere vlekjes, wat resulteert in een egalere huidtint en sprankelende huid.

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik eigenlijk nooit eerder een serum had geprobeerd. Puur omdat ik het niet zo nodig vond. Maar ik heb 'm getest en ik moet toegeven dat ik m'n huid zo af en toe dat beetje extra geven, best lekker vind. Aan het begin gebruikte ik het serum elke ochtend en avond onder mijn crème. Op die manier merkte ik wel dat het product best hard ging dus ik stapte over naar alleen 's avonds. 
Verhelderende & Beschermende Dagcrème
Deze dagcrème biedt een breed spectrum SPF20 voor dagelijks gebruik. Het product voelt licht aan op de huid, absorbeert snel en is niet vet. Het vervaagt de zichtbaarheid van donkere vlekjes in 4 weken. Tevens voorkomt het toekomstige donkere vlekjes, inclusief zonne- en ouderdomsvlekjes. Het herstelt effectief de uitstraling van de huid en geeft de huid zijn gezonde, jeugdige helderheid terug.

Een crème die SPF bevat vind ik sowieso al fijn. Het is niet veel en zeker niet genoeg op een zonnige dag, maar alle beetje helpen. Deze crème heeft echt een wat dikkere crème substantie. Daar moest ik even aan wennen, maar het zorgt er wel voor dat mijn huid gehydrateerd en gevoed wordt.
Huidtint Perfectionerende Crème
Dit is een rijke, luxueuze crème. Het biedt een langdurig hydraterende werking en vermindert in 4 weken een ongelijkmatige huidtint en de zichtbaarheid van donkere vlekjes. Verbetert de helderheid van de huid en helpt bij het herwinnen van een gezonde, jeugdige uitstraling.
Het is zo jammer dat je niet door je scherm heen kunt ruiken. Dit product ruikt echt verrukkelijk! Heerlijk fris. Deze substantie is juist was meer gelachtig, wat ik persoonlijk heel fijn vind. Hoewel deze ook staat omschreven als dagcrème gebruikte ik deze 's avonds. Het enige nadeel vind ik dat het product in een pot zit. Doe mij maar een tube of liever nog een flacon met pompje. 
Donkere Kringen Corrigerende Oog Swirl
Deze swirl is een onderscheidende, tweedelige swirl gel/crèmeformule voor jongen lijkende ogen. Verlevendigt en verfrist de uitstraling van de ogen onmiddellijk. Reduceert de zichtbaarheid van donkere kringen. Hydrateert tegelijkertijd om het gebied onder de ogen te voeden. Laat het huidoppervlak herleven en zorgt voor een gladdere, stralende huid. Verbetert in 4 weken de balans van de huidtint.

Ooit had ik een mini potje oogcrème van Clinique wat ik zo af en toe opsmeerde. Maar ook dit product had ik nog niet eerder effectief gebruikt. Maar een product wat werkt tegen donkere kringen, dat wil toch iedereen. 

Tja, pigmentvlekjes of iets dergelijks heb ik eigenlijk niet. Dus daarover kan ik geen goede mening vormen. Maar ik weet wel dat deze producten mijn huid meer laten stralen. Wanneer ik ook het serum gebruik, merk ik dat huid nog net iets beter gevoed wordt. Maar de Huidtint perfectionerende 
Crème - Oog Swirl - Serum - Dagcrème

1 opmerking: