maandag 23 september 2013

Mini Shoplog

Mijn eerste echt post en meteen een shoplog! Vorige week heb ik 4 nieuwe nagellakjes gekocht waar ik ontzettend blij mee ben. Ik koop eigenlijk niet meer zo vaak nagellak omdat ik al best veel heb. Toch zie ik vaak weer leuke kleurtjes en dan kan ik ze gewoon NIET laten liggen.

Kijk gauw verder als je wilt weten welke nagellakjes ik gekocht heb.




Dit zijn de nagellakjes.


Essence Colour & Go 106 Free Hugs


Essence Colour & Go 163 Hey, nude! (sparkle sand effect)


Deze 2 lakjes van Essence kocht ik al eerst, ik zag in de folder van Kruidvat dat het op alle nagellak 1 + 1 gratis was. Helaas was m'n geld bijna op dus ik besloot wel even te gaan kijken maar niet te veel geld uit te geven. Ik heb dus 2 lakjes gekocht van Essence voor maar €1,69. Super goedkoop! Het roze lakje vond ik echt super schattig en dat zegt de naam ook al. Het andere lakje, een mooie nude kleur lijkt me ook heel mooi. Het sparkle sand effect geeft net iets extra's. 

Essie 241 Butler Please

Essie 246 Leading Lady

Deze 2 nagellakjes van Essie heb ik samen voor maar €5,- gekocht. Ik zag deze actie van Big Bazar bij een andere blogger en ben meteen de volgende dag er naartoe gegaan. Helaas had onze Big Bazar maar heel weinig (of het was allemaal al weg) dus ik koos 2 lakjes uit. Er waren nog 2 anderen maar die lakjes zagen er niet helemaal goed uit. Echt een geweldige actie! Oude collectie of niet, dit is zo goedkoop dat je het wel moet kopen. Ik ben in ieder geval super blij met m'n lakjes. 

Heb jij nog nieuwe nagellak gekocht?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten