woensdag 25 september 2013

Candlelight

Ik zag zo iets leuks op de blog staan van Anne. Ontzettend leuke kaarshouders! Ze kwamen bij de Action vandaan en waren dus ook nog eens super goedkoop.





De kaarshouders waren €1,19 per stuk en ik heb meteen vanille waxinelichtjes gekocht. Dit waren er 8 voor €1,79 geloof ik. Ik vind kaarsen altijd erg gezellig staan, het geeft zo'n warm gevoel. Ze staan nu in m'n vensterbank. Ik wilde ze eigenlijk op m'n plank aan de muur zetten, maar realiseerde dat mocht die plank ooit vallen als ze aan staan, alles in brand vliegt. Dat leek me een best wel eng idee, vandaar in de vensterbank dus. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik ze daar laat staan of ze toch een ander plekje krijgen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Heb jij ook kaarsjes op je kamer?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen