zondag 29 september 2013

Shoplog (Only, Kruidvat, Ici Paris XL, V&D, etc.)

Woensdag had ik lekker dagje vrij dus ik besloot om even te gaan shoppen. Ik had niks specifieks nodig, behalve dan een leuke winterjas maar toen ik daar al eerder voor had gekeken kon ik echt niets naar mijn zin vinden. Ondanks dat ik niks nodig had, kwam ik natuurlijk niet met lege handen thuis. Ik vind het leuk om mijn aankoopjes met jullie te delen, dus kijk snel verder als je benieuwd naar wat ik precies gekocht heb.




Als eerst besloot ik om naar de Kruidvat te gaan en ik ben ontzettend blij met de oogpotloodjes die  ik daar kocht. Oogpotloden kocht ik altijd bij Sephora dus toen ik hoorde dat Sephora wegging heb ik nog even een aantal zwarte gehaald en nog een extra blauwe. Ze waren altijd zo lekker zacht en fijn om te werken. Ze geven meteen goed pigment en blijven de hele dag zitten. Ik dacht dus echt dat er nergens anders zulke fijne oogpotloden waren... Totdat ik bij de Dio drogist kwam en bij de Scandaleyes Eyepencils van Rimmel London keek. Ik probeerde er één uit en hij was zo zacht en goed gepigmenteerd, nog zachter dat die van Sephora eigenlijk. Ik had op dat moment geen geld bij me dus kocht er geen. En dat was maar goed ook, ik kwam er achter dat ze bij de Kruidvat in de aanbieding waren, 40 % korting. De oogpotloodjes kosten nu €3,89 per stuk, dus voor deze 3 samen betaalde ik maar €11,68.

Van boven naar beneden: 014 birght blue, 010 silver, 002, sparkling black.

Bij Ici Paris XL kocht een mascara. Mijn moeder had de nieuwe Miss Manga mascara van L'oreal Paris laatst gekocht en ik was er eigenlijk ook wel erg benieuwd naar. Stiekem probeerde ik hem ook even uit en ik vond het een onwijs fijne mascara, vandaar dat ik er nu ook zelf één gekocht heb. Hij was nu in de aanbieding voor €10,-

Miss Manga mascara by L'oreal Paris.

Ik was ook nog even bij Big Bazar langs geweest en daar vond ik een gasaansteker. Ik had wel die leuke kaarshouders bij de Action gekocht, maar we hadden thuis alleen maar lucifers en normale aanstekers en daar kan ik de kaarsjes dus niet mee aansteken. Deze kost maar €0,99.



De laatste winkel waar ik heen ging was de Only, het was die dag 20 % korting op de hele collectie voor alle VIP girls dus ik besloot om toch even te kijken. En wat vond ik daar..? Een leuke jas! Toen ik op het prijskaartje keek werd de jas nog veel leuker, maar €39,95 voor een winterjas, waar ook nog eens 20 % korting vanaf ging. Dat was toch een koopje! Ik probeerde de jas even en kocht hem meteen. Uiteindelijk betaalde ik dus maar €31,96 voor de jas.



Die avond was ook de VIP avond voor leden van V&D, mensen die VIP zijn mogen eerder gebruik maken van de prijzencircus dan. Mijn ouders ging erheen, ik kon helaas niet meer omdat ik moest werken. Wel kochten ze dit leuke dekbedovertrek van Beddinghouse voor me en het boek: Shopaholic! zegt ja. Dit is het tweede boek wat ik heb uit de Shopaholic! serie. Dit boek kostte nu maar €5,- en het dekbedovertrek was €49,95. Die kun je trouwens op twee kanten neerleggen. De ene kant is antraciete en de andere kant wit, echt heel leuk!






Dit is alles wat ik gekocht heb. Ik ben er ontzettend blij mee en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen