vrijdag 27 september 2013

Bezoekje aan het BOS

De herfst is weer begonnen! Ik hou echt van de herfst, denkend aan de kaarsje aan als het donker is, verkleurde vallende bladeren, lekkere warme truien, jassen, sjaal, etc. En de warme chocomel als je thuiskomt uit de kou! Heerlijk toch. Alleen de regen en de spinnen mogen van mij wel wegblijven hihi.

Afgelopen zondag ging ik naar het bos, ik had mijn camera mee en hoopte op veel verkleuring maar dat viel helaas nog tegen!





Deze foto heb ik wel gemaakt. De bladeren aan de bomen waren sowieso allemaal nog groen, echt heel jammer. Gelukkig lagen er al wel wat verkleurde blaadjes op de grond, maar ook dat was niet veel.

Hier lag de grond al wat meer bezaaid met bladeren. Ik vind het altijd zo mooi om te zien. 

Meer foto's heb ik niet gemaakt. Omdat het helaas nog wat tegenviel vond ik het niet nodig om meer foto's te maken. Binnenkort ga ik nog wel een keer terug naar het bos om foto's te maken als het echt mooi is.

Hou jij ook zo van de herfst?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen