vrijdag 25 oktober 2013

Back Home

Ik ben weer thuis. Jullie zullen wel denken, van wat dan? Ik ben heerlijk 5 dagen op vakantie geweest met m'n ouders, zusje en vriend. We hebben het heel gezellig gehad en het weer zat zeker mee.



Dit artikel is daardoor ook nogal verlaat, ik ben net pas thuis en een artikel eerder schrijven dan dat je van vakantie terug bent, gaat natuurlijk niet. Het was heel fijn om weer even een paar dagen weg te zijn. We zijn naar Port Zélande geweest, een park van Centerparcs. Iets wat, naar mijn mening, altijd leuk is. We hebben we het dan ook erg naar ons zin gehad. Het was een park waar we nog nooit geweest waren, terwijl we naar de meeste toch wel geweest waren. Het was weer een hele andere omgeving, andere huisjes enzo, maar niet minder leuk.

We hebben veel leuke activiteiten gedaan, gewinkeld en ook heerlijk gegeten en gedronken. Ik kan plezier terug denken aan de vakantie. Vandaag hebben we afgesloten door vanavond nog uit eten te gaan in het Grill Restaurant en daarna weer anderhalf uur in de auto gereden naar huis. 


Ik heb een heerlijke vakantie gehad, daarover dinsdag meer en later nog een shoplog! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen