zondag 27 oktober 2013

Oogschaduw stash

Hoe groot is mijn stash? Ik zie steeds meer stash filmpjes en artikelen voorbij komen. Dus ik dacht: laat ik ook maar eens gaan tellen. Ik heb nu alleen mijn oogschaduws geteld en ik vind het best wel meevallen.


mono's
33


duo's
4


trio's
3


quattro's
1


paletten
2

Mijn mooiste oogschaduw is denk ik nummer 9 tropical blue van Sephora. Dit is een mooie duo eyeshadow met blauw en groen. Beide kleuren zijn mooi gepigmenteerd, ze laten mijn ogen spreken en zijn ook samen heel mooi te gebruiken. 

Een andere die ik ook heel mooi vind is mijn andere duo van Sephora met twee bruintinten waarmee je een mooie nude look kunt maken, het is nummer 8 natural brown.

Paletten heb ik bijna niet en dat vind ik best jammer. Eigenlijk is het veel fijner om een palette te hebben dan zoveel losse mono's. Ik ben op dit moment aan het sparen voor een palette van Mac om zelf te vullen en er is een nude palette van Barry M onderweg!

Hoeveel oogschaduws heb jij? En wat is je favoriet?


2 opmerkingen:

  1. - leuk artikel ! Ik volg je via Bloglovin. volg je terug ? (:
    www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen