donderdag 17 oktober 2013

Catrice Dirty Berry

Ik heb best veel nagellakjes, zoveel dat ik sommige gewoon nog niet eens heb gebruikt. Zo vond ik nu een mooi paars lakje van Catrice, die ik denk ik al ruim een jaar heb. Het is zelfs nog een lakje met een dun kwastje, dus ik denk ook niet dat deze nog te koop is. Maar ik wil hem toch graag even aan jullie laten zien.







Het is een mooi paars lakje met een zilveren shimmer er in. In het potje lijkt hij zelfs een beetje grijs, maar op je nagels komt de paarse kleur mooi tot zijn recht. 






Het is nummer 420, Dirty Berry, uit de oude collectie. Deze is op dit moment niet meer te koop. Er is wel een ander paars lakje met een shimmer erin, 14 Purple Reign, te koop voor €2,99 bij een Kruidvat waar ze Catrice verkopen. Deze kun je hieronder zien.




Wat vind jij van mijn nagellak? Wil je de nieuwe kopen?



2 opmerkingen: