donderdag 3 oktober 2013

Essence Sparkle Sand Effect

De Liquid Sand lakken heb ik nooit geprobeerd omdat ik het geld er niet voor over had. Maar toen ik deze budgetproof lak vond, kon ik niet wachten om hem te proberen. Inmiddels heb ik dit lakje al 3 weken in bezit en ik test hem nu pas. Ik ben erg benieuwd naar de Nude kleurige lak. Ik besloot deze te kopen om maar mee te beginnen.


Ik begon met het lakken van mijn nagels maar het ging direct mis. Normaal strijk ik één kant van het kwastje af en dat deed ik dus deze keer ook. De nagellak was echter een vrij dikke substantie waardoor het uit ging lopen naar de randjes als ik de nagellak had aangebracht. Ik haalde het direct van mijn nagels af en begon opnieuw. Dit keer streek ik ook de andere kant van het kwastje licht af. Dat ging meteen beter. Ik bracht twee laagjes aan en zoals verwacht van een nude kleur dekt hij niet helemaal goed. Je ziet een beetje de witte randjes van je nagels, maar dit is niet storend. Vind jij van wel, kun je natuurlijk altijd een derde laag aanbrengen.

Het is een roze kleur met zilveren glitters. Hij kost net als alle Essence lakjes €1,69.



Het is nummer 163 hey, nude!
 

Je kunt m'n witte randjes nog wel zien, maar ik vind het een mooi lakje. Hij glittert mooi en blijft goed zitten. Ik ben erg tevreden over dit budgetproof lakje van Essence.

Ben jij al overtuigd?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten