maandag 21 oktober 2013

Shoplog (kruidvat, etos, hema, only)

Ik ben weer wezen shoppenn! De laatste tijd zeggen steeds meer mensen tegen me dat ik zo vaak ga shoppen, maar ik vind het nog wel mee vallen. Het is wel enigszins waar dat ik vaak even de stad in ga, maar ik koop dan weer niet overdreven veel. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe spulletjes vinden.





Het eerste product wat ik kocht ruikt heerlijk en is een Nivea Lip Butter. Ik koos voor de Vanilla & Macadamia geur en hij ruikt dus naar vanille. Ik ben gek op vanille dus dit zou wel eens een van mijn favorieten kunnen worden. De lip butter is fijn in gebruik, je hoeft niet 100 keer te smeren met je vinger voordat er iets op komt. Wat wel jammer is, is dat je niets van de vanille proeft, hij smaakt naar niets.

De Lip Butter is er in Original, Raspberry Rosé en Vanilla & Macadamia variant. Ze zijn te koop bij onder andere Kruidvat en Etos. De prijs is €2,99 maar ik kocht hem bij Etos, nu voor €1,99.


Vervolgens ging ik naar Kruidvat en daar kocht ik haarproducten. Mijn droogshampoo is bijna op dus ik kocht alvast een nieuwe. Ik heb altijd de droogshampoo van Batiste, die geeft tenminste niet zo'n witte waas als die van Andrelon. Ik nam dit keer de original, een frisse en klassieke geur. Deze kost €4,49.


De andere producten zijn van Andrelon. De Make it shine spray uit de pink collection wilde ik al langer uit proberen, maar ik besloot telkens toch om er nog maar een andere keer voor te kijken. Totdat ik bij Kruidvat de aanbieding Andrelon stylingsproducten 2 voor €6,- zag. De spray kost los tussen de 4 en 5 euro dus ik besloot om hem toch te kopen en er nog iets bij te zoeken. Ik koos voor de verrassend volume beach effect spray. En zoals de naam het al zegt, deze zorgt voor een beach look zonder dat je naar het strand hoeft. Ik heb beide producten nog niet uitgeprobeerd, maar ben er wel erg benieuwd naar. Door de aanbieding bij Kruidvat betaalde ik nu dus €6,00 voor deze producten samen die normaal beide tussen de 4 en 5 euro zijn.


Bij de HEMA kocht een nieuw DIP&CLEAN nail polish remover potje. Degene die ik nu in gebruik heb is een beetje vies geworden door alle glitternagellakjes en volgens mij is ie ook bijna leeg dus ik heb een nieuwe gekocht. Deze potjes kosten €2,75.


Dan nog een kwast. Het is eigenlijk een foundation kwast maar ik heb deze gekocht omdat ik hem wil gebruiken om mijn maskertjes mee aan te brengen. Dat lijkt me toch fijner dat gewoon met je handen. Deze is €3,10.

Vorige week was er een actie, een soort van stapelkorting, op de make-up. Bij twee producten kreeg je 10 % korting. Ik betaalde nu €5,25.


Ik nam ook nog wattenstaafjes mee, gewoon omdat ze op waren. Ik weet niet precies wat ze kosten. Ik denk iets van €0,50 of misschien nog wel minder.


En dan het laatste bij HEMA, wat ik persoonlijk het leukste vind, is mijn ladeverdeler. Ik zat de laatste tijd een beetje te twijfelen over de indeling van m'n make-up stash in m'n ladekastje. Ik wilde iets met bakjes. Ik heb gekeken voor de ladeverdeler van IKEA maar dat was niet handig voor in mijn lades. Toen gekeken naar de witte bakjes van Xenos, maar die zijn ineens verdwenen uit de schappen? Overal waar ik kom hebben ze nog maar één maat of helemaal niks meer. Dus ik keek naar het alternatief, dezelfde soort bakjes als van Xenos maar dan van Curver bij Blokker. Toen kwam ik bij HEMA en ontdekte deze. Toch vond ik hem vrij prijzig, €9,95. Ik besloot om toch maar voor de Curver bakjes te gaan, maar toen ik deze prijzen bij elkaar optelde kwam ik ook tot bijna €10,00. Dus toen maar weer terug naar de HEMA. Ik heb deze gekocht en ik ben er ontzettend blij mee. De bakjes zijn superhandig. Je kunt ze zelfs stapelen, dus mocht ik ze ooit niet meer in mijn lades willen maar ergens anders kan ik ze zelfs nog stapelen. De volgende dag heb ik na mijn werk nog een tweede gehaald. Ik dacht dat er net geen twee sets naast elkaar zouden passen dus dan zou een deel naar een la eronder gaan, maar het past precies! Ik wil proberen om alle oogproducten, gezichtproducten en wat lipproducten erin te krijgen. Alleen de producten die ik dagelijks gebruik hou ik natuurlijk wel los.


Het allerlaatste wat ik kocht, is dit zwarte leren jasje. Ik had nog steeds geen leren jasje, had er telkens bij gekeken maar toch niet kopen. Vandaag was dit jack afgeprijsd naar €26,95 dus ik nam hem! Ik ben er blij mee.


Heb jij nog geshopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen