vrijdag 11 oktober 2013

Smoorverliefd!





Ja ja, ik ben smooorverliefd! Oke, grapje. Dinsdag ben ik naar de romantische komedie Smoorverliefd geweest. T leek me leuk om aan jullie te vertellen wat ik er van vind.

Smoorverliefd is een romantische komedie over het romantische leven van vier vrouwen in Den Haag. Tienerdochter Eva, haar moeder Judith, haar tante Barbara en grote zus Anna. Maar soms weten ze even niet meer wat ze aan moeten met liefdes, daten, affaires en kinderwensen. Op wie zijn deze vrouwen smoorverliefd.

Persoonlijk denk ik dat de romantische komedie niet helemaal is geworden zoals bedoeld. Het genre is goed gekozen. De film is romantisch, hij heet ten slotte ook smoorverliefd. De hele film gaat over liefde en alles daar omheen. Verder is de film ook grappig en je kunt er om lachen. Maar dat vind ik maar af en toe. Tuurlijk kan een film niet non-stop alleen maar grappig zijn, maar wat meer om echt te lachen had wel toepasselijk geweest. Om heel eerlijk te zijn ben ik ook niet iemand die heel hard gaat zitten lachen om een film, dat doe ik gewoon niet. Maar dat betekent niet dat ik het minder leuk vind. Maar buiten om dat het wat minder komisch was dan de makers denk ik bedoelde, vond ik het een erg leuke film. Het dramatische gedrag van Susan Visser altijd om mannen is gewoon al leuk om naar te kijken. De film is dus weeldegelijk een aanrader, meer vrouwen dan voor mannen maar dat zegt de naam al. Ik vond het 't geld (ondanks dat ik niet betaald heb vanwege een cadeaukaart) zeker waard! 


Ben jij ook naar Smoorverliefd geweest? Wat vond jij ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen