woensdag 9 oktober 2013

Favoriete beautyproducten

Het leek me leuk om te laten zien wat mijn favoriete producten zijn op dit moment. Ik kwam er achter dat ik nog best veel gebruik dus ik heb het onderverdeeld in drie groepen: douche; make-up; verzorging.



Douche.
We kunnen niet meer echt van de zon genieten maar de gloed van de zon wil ik wel graag in mijn haar houden, daarom gebruik ik de Zomerblond shampoo en conditioner van Andrelon. Verder heb ik een douchegel van Sephora in gebruik in vanillegeur. Het laatste is een heerlijke scrub van Sephora in aardbeiengeur.




Make-up.
Ik gebruik foundation met bijpassende poeder van Maybelline. Ik gebruik de Fit Me collectie in kleur nummer 115. Deze kleur past goed bij mijn lichte huid. Daarbij gebruik een concealer van de SuperStay 24 collectie. Het is nummer 1 maar ik vind hem eigenlijk nog aan de donkere kant voor deze foundation. De mascara die ik gebruik is de nieuwe Miss Manga mascara van L'oreal die je wimpers heel mooi zwart maken en volume geven. Wat wel jammer is, is dat als je teveel mascara opdoet, je wimpers aan elkaar gaan plakken. Ik gebruik altijd de standaard eyeliner pen van Essence. Deze draag ik elke dag, tenzij ik het zilveren oogpotlood van Rimmel London op heb. Als laatste oogproduct gebruik ik het zwarte waterproof oogpotlood van Sephora. Deze vind ik ontzettend fijn en heb er dan ook een aantal ingeslagen net voordat Sephora uit Nederland verdween. Een oogschaduw heb ik niet als favoriet omdat ik dat de laatste tijd weinig gebruik De bronzer die ik gebruik is de Maxi Delight Bronzer, nummer 01 van Bourjois. Een mooie bronzer met een shimmer erin die ook nog eens heerlijk ruikt. Voor mijn wenkbrauwen gebruik een poeder van NYX, de blonde.



Verzorging.
Elke ochtend doe ik de Rexona Fresh Aloë Vera deodorant stick op. Deze deodorant is echt geweldig. Hij zorgt er echt voor dat je niet tot nauwelijks zweet en houdt nare geurtjes buiten de deur. Dan gebruik ik na het douchen of wanneer mijn huid droog is de Vaseline Spray & Go. Een fijne bodylotion die meteen intrekt. Mijn favoriete handcréme is van I Love... Dit is te koop bij Douglas. Ik gebruik nu de Blueberry & smoothie geur. Deze ruikt echt heerlijk en vooral nu de temperaturen weer zakken is het fijn om je handen goed te beschermen. In de winter heb ik ook altijd erg schrale lippen maar een echt favoriet lipproduct heb ik niet. Ik pak gewoon altijd de lipbalsum die op dat moment zie liggen of bij me heb. Om mijn make-up te verwijderen gebruik producten van Nivea. Om mijn oogmake-up te verwijderen gebruik de waterproof make-upremover. Naar mijn mening gaat het er daar sneller en beter mee af, ongeacht of ik waterproof make-up op heb. Mijn gezicht reinig ik met de reinigsmelk en daarna met de tonic. Zo is mijn gezicht weer heerlijk fris. Ik gebruik hiervoor de wattenschijfjes van de Action. Deze vind ik erg fijn en ze zijn goedkoop. Op dit moment gebruik ik geen dagcréme maar als het kouder wordt zal ik deze zeker weer gaan gebruiken, ik ben nog wel op zoek naar een goede dagcréme voor de gemengde huid, dus suggesties zijn welkom!



Wat is/zijn jouw favoriete beautyproduct(en)?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen