vrijdag 22 november 2013

Date met beste vriendin!


Ik had mijn beste vriendin al zo lang niet gezien. In het weekend hebben we allebei geen tijd en tja, verder moeten we naar school. Uit eten gaan was de enige mogelijke manier om elkaar weer een keer te zien. Het was echt weer ouderwets gezellig na al die tijd. Alsof we niet weg waren geweest. En... Ik kreeg nog een verlaat verjaardagscadeau, altijd leuk.



Ik kreeg een ontzettend leuk pakketje van haar.


Als eerst een lekker geurkaars. Ik hou van kaarsen en deze ruikt echt heerlijk naar cranberry.


Op deze heerlijke handcrème ben ik een beetje verliefd denk ik. Hij ruikt heerlijk en maakt mijn handen lekker zacht. Erg jammer dat ik deze niet in Nederland kan kopen.




Het derde is een lipbalm van NYC met appelsmaak. Het is een verzorgende lipbalm een met een shimmer appeltje erin. 



Dan een mooie diep paarse oogschaduw. Ik heb hem al even uitgeprobeerd en hij is erg goed gepigmenteerd. Een mooie kleur om smokey eyes mee te maken.


Ik vind dit zo'n mooi lakje. Een blauw lakje met glitters erin. Ik verwachtte dat ik alleen de glitters zou zien en er nog een blauwe lak onder zou moeten voor een mooi effect. De waarheid viel dus heel erg mee. De nagellak heeft van zichzelf een mooie blauwe kleur.


Jammie, een Kinder maxi. Deze heeft de dag erna al niet meer overleefd. Ik hou ontzettend van deze heerlijke chocolaatjes.

Het was onwijs gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Dankjewel voor je cadeau en de gezelligheid, Nicole.

Wat vind jij van de cadeautjes die ik kreeg?

6 opmerkingen:

  1. Wat lief, en leuke producten. Ps. ik heb een winactie op mijn blog, neem je ook een kijkje ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk pakketje heb je gekregen! Nog een late gelukkige verjaardag ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes en nu heb ik zin in sushi haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kinder!! Mmm en de collection concealer, die wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind m ook heel fijn. Op naar Londen dan maar!

      Verwijderen