dinsdag 26 november 2013

HAPPY FALL TAG


Bij Anne zag ik deze hele leuke tag, die bij Jessica vandaag komt. Ik vind de herfst een ontzettend leuk seizoen en besloot ook de tag te doen. Benieuwd naar mijn antwoorden?

 ♥ Wat is je favoriete herfst kledingstuk?
Mijn favoriete kledingstuk voor de herfst is een blazer. Ik heb ze in allerlei verschillende kleuren zodat ik ze met alles kan combineren. Het zit lekker en houden je ook warm.


♥ Wat is je favoriete herfst geur?
Mijn favoriete herfst geur is Lady Million denk ik. Om heel eerlijk te zijn, gebruik ik gewoon de geur waar ik die dag zin in heb. Herfst, zomer, winter, maakt niet uit. Toch kies ik voor Lady Million, een frisse maar warme geur. 



♥Wat is je favoriete lipkleur voor de herfst?
Mijn favoriete lipkleur voor de herfst is de Colour Toch Lip Biggie in kleur 39 Berry Blend van BeYu, die voor €10,95 te koop is bij Douglas. Een mooie warme kleur die ik erg goed bij de herfst vind passen. De laatste tijd gebruik ik steeds meer lipproducten, het zit nog net niet in mijn dagelijkse routine.


♥ Wat is je favoriete drankje in de herfst?
Mijn favoriete drankje is absoluut warme chocolademelk met extra veel slagroom. Dat is alleen niet echt iets om dagelijks te drinken. Elke dag drink ik wel een lekker kopje warme thee, in appel of gekarameliseerde peer smaak. Mmm..


♥ Okergeel of Bordeauxrood?
Bordeauxrood! Dat weet ik heel zeker. Ik vind bordeauxrood een ontzettend mooie kleur en okergeel... Wat zullen we daar eens over zeggen. Ik hou gewoon niet van geel. Je zal mij nooit in een (oker)geel kledingstuk zien lopen. Dat betekent niet dat het per definitie een lelijke kleur is. Soms staat het heel leuk bij andere mensen, maar mijn smaak is het niet.



♥ Als je aan Halloween zou doen, als wat zou je dat verkleed gaan?
Ik zou gaan als iets waarbij ik een ontzettend mooi make-up look zou kunnen maken. Al die mooie filmpjes die op YouTube staan, zou ik dan wel even gaan bekijken. Eigenlijk jammer dat wij hier geen Halloween vieren. Het lijkt me ontzettend leuk om eens te proberen.

♥ Wat is je favoriete bezigheid als het keihard regent buiten?
Dat is natuurlijk bloggen. Lekker op m'n bedje kruipen, kopje thee erbij en bloggen maar. Ik vind het heerlijk om hele middagen aan mijn blog te zitten om artikelen te schrijven of mijn blog weer een beetje mooier te maken. Verder vind ik het ook heerlijk om met een kleedje op de bank te kruipen en een goede film te kijken of een spannend boek te lezen.


♥ Wat doe je als je dan toch naar buiten moet?
Ik denk dat ik dan mijn camera mee zou nemen en vooral de geur van natuur en regen op zou snuiven. De bladeren ruiken altijd zo lekker als het regent.



♥ Laat je favoriete sjaal zien!
Mijn favoriete sjaal is de sjaal die ik een aantal weken geleden kocht bij de Six. Een mooie gebreide sjaal in een lichtroze kleur. Lekker basic zodat ik deze bij elke jas kan dragen. Verder vind ik mijn witte sjaal (waarvan ik echt even niet weet waar die is) ook altijd leuk staan bij mijn kobalt blauwe jas. Dat steekt heel mooi af bij elkaar.



♥ Wat is je favoriete nagellak kleur voor de herfst?
Mijn favoriete nagellak is de Leading Lady van Essie. Een ontzettend mooie bordeauxrode glitter nagellak die ik voor maar €2,50 kocht bij Big Bazar. Bordeauxrood is echt de kleur van de herfst als je het mij vraagt. En die mooie glitters.. Dit zou een mooi lakje voor de kerst kunnen zijn.


♥ Wat vindt jij het leukst aan de herfst? 
Het leukst aan de herfst vind ik dat ik weer andere kleren uit mijn kast mag toveren en de kou waardoor ik weer lekker op de bank kan kruipen met een kleedje en heel veel thee kan drinken. Ik vind het altijd zo'n gezellige periode. Zeker nu Halloween voorbij is en Sinterklaas en de Kerst alweer steeds dichterbij komen krijg ik zo'n heerlijk gevoel. En niet te vergeten, alle mooie kleuren die je in de herfst ziet. De bladeren die van de boom vallen. Dan vind ik het ook heerlijk om naar het bos te gaan en gewoon te genieten van de natuur. Je merkt al dat ik te veel dingen aan het opnoemen ben en er niet 1 ding is wat ik het leukst vind. 

Wat vind jij van de herfst? Ga je de tag ook doen?

1 opmerking: