donderdag 28 november 2013

Mini Cooper

Iets wat jullie nog niet van mij weten, is dat ik echt verliefd ben op de Mini Cooper. Ik vind het een onwijs leuke, schattige auto. Ik zou later super graag een Mini Cooper willen kopen. Zelf ontwerpen lijkt me helemaal ontzettend leuk maar de Mini's zijn helaas vrij prijzig. Het is dan ook een onderdeel van BMW. 
Ik had eerst echt helemaal niets met auto's. Maar een paar jaar geleden vond ik een Mini Cooper ineens super leuk. Elke keer als er een Mini voorbij kwam riep ik weer 'Mini'. Iedereen in mijn omgeving weet ervan en vorig jaar kreeg ik dan ook iets super leuks voor mijn verjaardag. Een MINIatuur Mini Cooper.




Ook kreeg ik een grote kalender van Mini Cooper, onwijs leuk! Hij hangt op mijn kamer en heeft elke maand een andere leuke foto of tekening van een Mini.



November, waar die dus nu op hangt.


Mijn favoriet, die augustus, gewoon omdat ik dan jarig ben.


Eigenlijk vind ik deze het allerleukst. Deze is van december en past daar ook perfect bij. Zwart met gouden glitters. I love it.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook geweldig! De enige auto die ik echt leuk vind, voor de rest boeit het me ook niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik rij met een créme kleurige mini one hatch.. zalige auto, wil niks anders meer! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat leuk. Ik heb nog geen rijbewijs en zou er dus niet aan hebben. Maar ooit zal ik een mini kopen!

      Verwijderen