zaterdag 2 november 2013

I love... Maskertjes!


Ik vind het heerlijk om maskertjes op te doen. Vooral anti-stress maskers vind ik erg lekker. Zo'n avondje even voor je zelf om jezelf te verwennen. Scrubben, maskertjes, crèmepjes, noem het maar op. 



Ik koos dit keer voor het Garnier Confort voedend Masker. Hier boven staat een andere tekst dan op de Nederlandse versie, maar je kunt het masker twee keer gebruiken en ik had dus nog maar de helft. Daarom heb ik een ander afbeelding gezocht om toch het hele masker te kunnen laten zien.


Om te beginnen zorg ik ervoor dat mijn gezicht goed schoon is. Ondanks dat ik mijn gezicht al gereinigd had toen ik eerder mijn make-up verwijderde doe ik het nog eens. Dat vind ik fijner.


Ik breng mijn masker aan met een foundationkwast van HEMA, deze kwast is lekker zacht. Ik breng het masker op een soort van tamponnerende manier aan.


Ik knijp alles uit het zakje op een tissue. Zo zie ik precies hoeveel ik heb en ik vind het veel makkelijker.


Hier zie je dat ik mijn masker heb aangebracht. Denk er altijd om dat je bij je ogen en mond uit de buurt blijft. Vooral je ogen zijn erg gevoelig. Als ik mijn masker aangebracht heb, spoel ik meteen mijn kwast uit. Dit doe ik gewoon met water. Zo blijft de kwast goed schoon en blijft deze ook zacht. Dit masker moest 10 tot 15 minuten intrekken. In die tijd ruim ik alles op. Na deze tijd was ik het masker eraf met een washandje met lauw water. 

Ik vind dit een erg fijn masker. Als je het aanbrengt is het wit, maar later wordt het bijna doorzichtig. Je merkt dat het heel snel in je huid trekt. Dat is fijn, zo merk je ook dat het daadwerkelijk iets doet. Het masker heeft een voedend effect en helpt tegen uitdroging. Ik ben erg tevreden over dit masker.

Hou jij ook van maskertjes?

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Handig dat je het op een tissue doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind maskertjes ook heerlijk al doe ik het niet zo vaak jammer genoeg. Toch vaker de tijd voor nemen. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Vooral in koude of drukke periodes doet het toch iets extra's voor je huid.

      Verwijderen