donderdag 31 oktober 2013

Fresh Mint Cosmetics



Ik heb mijn pakketje binnen! Ik was er zo ontzettend benieuwd naar. Zaterdag plaatste ik een bestelling bij Fresh Mint Cosmetics en nu mocht ik hem uitpakken. Lees snel verder als je benieuwd bent naar wat ik heb besteld.




Het eerste product wat ik wilde bestellen was de blush van Sleek. Ik koos voor de bekende Rose Gold en ik vind het een ontzettend mooie blush. Op de swatch kun je zien dat de blush echt veel pigment heeft. Ik ben zeker van plan deze veel te gaan gebruiken.





Dan zocht ik een oogschaduw palette uit van Barry M. Het is een Natural Glow Palette waar ik positieve maar ook negatieve reviews over gelezen heb. Ik ben er heel positief over. Ik vind dat de kleuren veel pigment af geven. Dat kun je ook wel zien. Alle kleuren zijn duidelijk te zijn. Alleen de eerste kleuren oogschaduw vind ik denk ik wat minder. Verder vind ik dat de oogschaduw kleuren goed bij elkaar passen. Hier kan ik wel wat mooie looks mee maken.




En het laatste maar zeker niet het minste, een Baby Lips! Ik koos voor Cherry Me omdat ik wel hou van lipbalm met een kleurtje. Hij maakt mijn lippen heerlijk zacht en geeft een subtiel kleurtje, erg fijn. Ik denk dat niet bij deze enige Baby Lips blijft, maar ik zal mijn lipbalm stash nog wel uitbreiden.

Heb jij ooit iets bij Fresh Mint Cosmetics besteld?

3 opmerkingen:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're welcome!
      Thankss
      & lovely greets back from Holland

      Verwijderen