woensdag 6 november 2013

Shoplog Rotterdam (Primark, The Bodyshop, Hunkemöller, Kruidvat, I Am)



Als een soort van spontane actie ging ik naar Rotterdam. Ik wilde graag naar Primark en dat is voor mij de dichtstbijzijnde. Ik reisde met de trein naar Rotterdam Alexander en ik ging op zoek naar Primark, ik was daar nooit eerder geweest namelijk. Ik wist dan ook niet dat het bij de Shoppingmall zat en ik was buitenom gelopen. Eigenlijk ontzettend om, maar ik ben er gekomen en dat is het belangrijkst.

Primark was dus de eerste winkel. Ik kocht er geen kleding maar daar was ik ook niet naar op zoek en dat koop ik vaak ook niet bij Primark. Ik vind het veel te druk en te veel om rustig te gaan kijken naar iets wat ik wil. Ik kocht deze grijze pyjamabroek. Hij heeft aan de onderkant zo'n boordje en zit heerlijk. Ook heerlijk om gewoon thuis in te lopen. De broek kostte maar €8,00.



Dan kocht ik twee riempjes, een zwarte en een bruine. Het zijn fijne, dunne, platte riempjes. Deze zijn €2,00 per stuk.


Ik vond dit schattige portemonneetje zo leuk! Met dat strikje ook. Deze gebruik ik voor school zodat ik niet mijn portemonnee met alles pasjes mee hoef te nemen. Deze was €4,00.


Ik kocht nog een paar heerlijke huissokken met anti-slip. Dat is super fijn en ze zitten erg lekker warm. Ik heb ze nu thuis bijna altijd aan. Ze waren ook weer maar €4,00.


Ook nam ik nog een 60 dennier panty mee want die zijn heel fijn vind ik. En ik nam nog een pakje van 7 paar zwarte enkelsokken  mee. Die draag ik echt altijd namelijk. Beide waren €3,00.


Het laatste is een duopack van verfrissende doekjes voor je handen. Deze kosten maar €1,00 en zijn altijd handig.

Behalve naar Primark ging ik ook naar andere winkels, ik wist echt niet daar nog zoveel winkels zitten dus dat was een leuke verrassing voor me.


Bij Kruidvat kocht ik een Eye Liner Pen van Catrice om maar eens uit te proberen. Deze was €2,99.


Bij The Bodyshop hadden ze echt een geweldige actie op de bodyscrubs (deze actie is nu niet meer geldig dus). Van €15,00 of €16,00 geloof ik, voor nu maar €5,00. Deze nam ik mee in de honing geur.




Bij Hunkemöller kocht ik een onderbroek die ik ook al in het roze heb en echt heerlijk zit. Nu heb ik de witte ook. En behalve dat ie heerlijk zit heeft ie ook super leuke details. Hij kost €12,99.




Toen ik weer terug in Utrecht kwam op Centraal ging ik nog even naar I Am. Ik had hier een onwijs leuke portemonnee gezien en wilde die toch wel graag hebben. Toen ik zag dat er een bijpassende tas was, was ik op slag verliefd. Ik kocht de tas in het zwart met zilveren studs voor €29,95. De portemonnee nam ik in beige met gouden studs voor €14,95. Ze matchen niet in kleur dus maar ik vond het zo gewoon leuker. 

Ben jij een echte big Primark shopper?

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankje, ben er ook erg blij mee en hij gaat overal mee naartoe!

      Verwijderen
  2. Leuke aankoopjes! Die huissokken lijken me heerlijk en naar de lipbutter van TBS ben ik ook erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje. Zijn ze zeker ook. Ik heb de bodyscrub die ik nu heb gekocht nog niet geprobeerd. Ik ben naar de lipbutter ook ben benieuwd maar ben eigenlijk meer fan van lipbalm in stick vorm.

    BeantwoordenVerwijderen