vrijdag 8 november 2013

Waarom ik ben gaan bloggen..


Toen ik nog geen artikel klaar had staan, wilde Anne wel dat ik zou schrijven hoe leuk ze is. Dat was een grapje natuurlijk maar bracht me wel op een idee! Anne is namelijk min of meer de reden waarom ik deze blog begonnen ben! 


Ik heb een tijdje een beautyblog gehad, ongeveer 1,5 jaar geleden. Toen ik ermee begon was ik super enthousiast maar na een tijdje verwaarloosde ik deze. Ik kreeg de ziekte van Pfeiffer, was druk bezig met examens, het was allemaal te veel. Bovendien wist ik nog niet echt goed hoe alles werkte. Toch ben ik altijd blogs blijven lezen en ik heb heel vaak het idee gehad om weer een blog te beginnen maar ik heb het toch nooit gedaan.

Dit jaar kwam ik bij Anne in de klas. Toen ze vertelde dat ze een blog had, ben ik daar dezelfde dag nog op gaan kijken. Ik vond (en vind nog steeds natuurlijk) haar blog ontzettend leuk. Ze was super enthousiast over haar blog en ik vond het zo leuk om te horen en haar te zien vertellen.

Na een paar weken was ik ook om. Ik wilde ook zó graag een blog en op 23 september ben ik gewoon begonnen. Ik dacht: laat ik gewoon starten. Eigenlijk een ongelooflijk onhandig moment. Een nieuwe opleiding, allemaal nieuwe indrukken. Zo iets is ontzettend vermoeiend en een drukke tijd. Toch ging het prima. Ik hou er regelmaat in door om de dag een artikel te schrijven. Iets wat ik bij mijn vorige blog niet deed waardoor het ook mis ging.

Ik ben blij dat ik weer begonnen met bloggen want het is ontzettend leuk! Ik schrijf elke keer weer met veel plezier artikelen voor jullie. Ik ben niet van plan om deze blog ooit te verwaarlozen.

Dus Anne, dankjewel dat je me onbewust overtuigd hebt om weer te gaan bloggen! Je blog is super en je bent een lieve vriendin! ♥

Ken jij Anne al? Of ga je een kijkje nemen op haar blog?

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zelf nu ook echt plezier hebt gevonden in het bloggen. ik ken Anne al, ik blog ook al zo'n 2,5 jaar maar ben een half jaartje geleden opnieuw begonnen. Liefs, Savannah x

    BeantwoordenVerwijderen