zondag 29 december 2013

Instadiary

Afgelopen week verzamelde ik voor mijn doen veel foto's op Instagram voor mij doen. Het waren er 9 dus daar kon ik mooi een collage van maken voor een instadiary. 
Links - Ik ging bij mijn vriend eten en daar testten we de nieuwe wokpannetjes uit. Het was heerlijk.
Rechts - Voor kerst was ik bezig met mijn nagels lakken in een mooie rode kleur.

Links - Hier zie je het resultaat van mijn nagels. Leading Lady van Essie gecombineerd met goud en glitters.
Rechts - Ik reviewde een hydraterende moisturizer van Clinique.

Links - ik kocht voor mezelf een mooie roségouden horloge van Regal, de kleur komt hier mooi uit, maar ik ben er erg blij mee.
Rechts - Deze grote, lieve knuffelbeer kreeg ik voor kerst. Wat is ie schattig!

Links - Ik maakt een selfie toen we onderweg waren naar de Griek op eerste kerstdag.
Rechts - Nog een super leuk kerstcadeau! Beauty van Lauren Conrad stond hoog op mijn wishlist en ik kan er niet vanaf blijven.


Een repost van een oude foto. Dream it. Wish it. Do it. Mijn motto.

Wat was jouw mooiste fotomoment deze week?

5 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik vind die wokpannetjes heel gezellig en wat zien je nagels er mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Je nagels zien er mooi uit op die foto en ik heb ook met de clinique producten in de hand gezeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek van Lauren Conrad kocht ik voor mezelf voor kerst :) Leuk horloge én leuke nagellak :)

    BeantwoordenVerwijderen