maandag 30 december 2013

Presents!


Kerst is helaas weer voorbij en we zullen weer tot volgend jaar moeten wachten. Ik vind het altijd zo jammer dat we er zo lang op wachten, en dat is het na twee dagen ook over. Ik heb wel twee ontzettend leuke dagen gehad. Het was onwijs gezellig, ik heb heerlijk gegeten en ook nog eens super leuke cadeaus gehad. Dat is ook wat je in dit artikel kunt vinden, mijn kerstcadeaus. Wil je weten wat ik gekregen heb? Lees dan snel verder.


De grootste verrassing van alle kerstcadeaus was toch wel deze mega beer. Ik hou ontzettend van knuffelen en dat komt volgens mij wel goed met deze beer. Hij is ongeveer een meter lang en is onwijs zacht. Mensen die mij volgen op Instagram zagen hem al voorbij komen. Deze lieve beer kreeg ik van mijn vriend.

Het eerste cadeau kreeg ik al op kerstavond. De moeder van mijn vriend was jarig en ook zijn oma en opa waren er gezellig. Omdat er ook voor hun cadeaus bij waren kregen mijn vriend, zijn zusje en ik al een cadeau. Ik kreeg een cadeaukaart van Vero Moda. Erg leuk en die kan ik zeker goed gebruiken.

De volgende morgen begonnen we met een heerlijk kerstontbijt (nog steeds bij mijn vriend thuis). Toen werden de rest van de cadeaus uitgedeeld. Ik kreeg een heerlijk parfum, Cheerfully Pink van Tommy Hilfiger. Mijn collectie van Tommy Hilfiger parfums met strikje is nu bijna compleet. Alleen de blauwe mis ik nog, maar deze vind ik ook niet zo lekker dus ik denk dat het hier bij blijft.


Verder kreeg ik een mini douchegel in heerlijke kokosgeur. Altijd handig om mee te nemen wanneer ik ergens anders slaap of op vakantie ga. Ook handig om mee te nemen is de nagellakremover in reisformaat die ik kreeg van haar. Vaak neem ik geen nagellakremover mee omdat ik het flesje te groot vind maar deze is heel fijn.


Een lipstick die ik erg mooi vind, maar ik nog steeds niet had toegevoegd aan mijn stash, is Happy van BE Creative Make Up, wat te koop is bij Ici Paris XL. En jawel, deze lag voor mij onder de boom en ik ben er ontzettend blij mee.


We sloten de dag af door heerlijk te eten bij een Griek in Soest. 's Avonds werden we weer bij mij thuis gebracht, zodat we ook daar van een kerstontbijtje en de rest van tweede kerstdag konden genieten. Ik ben altijd ontzettend nieuwsgierig en zo ook naar de cadeaus onder onze boom. Daardoor kregen we ook 's avonds op eerste kerstdag al een cadeau bij mij thuis. Ik kreeg het boek 'Beauty' van Lauren Conrad. Dat boek wilde ik heel graag en ik kan nu niet meer stoppen met erin lezen. Er staan zoveel mooie en goede dingen in.

Tweede kerstdag begon met warme broodjes uit de oven en natuurlijk een kerststol. 's Middags kwamen mijn opa en oma en ook die dag werden er nog meer cadeaus uitgedeeld.


Ik kreeg een mooi armbandje van Zinzi, wat ik erg mooi vind bij mijn nieuwe horloge. Er zit ook een oogje aan voor een bedeltje en die heb ik al uitgezocht.


Van Bourjois kreeg ik een mooie oogschaduw en Blush. De oogschaduw is een mooie zachtroze oogschaduw met een shimmer erin. De blush geeft een mooie natuurlijke kleur zoals de naam al zegt.

Ook kreeg ik een heerlijk pakket van The Body Shop in de geur 'Honeymania'. De laatste tijd kom ik er steeds vaker en dit cadeau was ook van harte welkom. 


Verder kreeg ik nog meer cadeaukaarten, één van Ici Paris XL en één van Hunkemöller, en geld, waar ik zelf iets moois van kan kopen. Op het december kraslot wat ik ook gekregen heb, heb ik 5 euro gewonnen dus dat is ook weer mooi meegenomen.

Ik ben ontzettend verwend door iedereen zoals je kunt zien. Met elk cadeau ben ik ontzettend blij en ik wil mijn vriend en familie ontzettend bedanken voor alle gzelligheid, het lekkere eten en de fanstastische cadeaus.


Mijn vader heeft die avond ook weer een onwijs lekker 5-gangenmenu op tafel gezet. Met als favoriet natuurlijk het toetje, hoe kan het ook anders.

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Wat was jouw mooiste cadeau of vieren jullie kerst heel anders?

8 opmerkingen:

  1. Wat een enorm leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes heb je gekregen! Die lipstick is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. ja hè.. hij staat nu op m'n kamer in een kinderstoeltje van vroeger

      Verwijderen
  4. Super leuke cadeautjes! Die knuffelbeer is ook echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww wat cute dat je een beer hebt gekregen hihi! Leuke cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen