dinsdag 24 december 2013

Review: Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief


Laatst zagen jullie al in een shoplog dat ik een hydraterend setje van Clinique had gekocht om te proberen. Hierin zat onder andere een moisturizer. 'Lichte, comfortabele crème/gel die de huid 24 uur lang hydrateert. Fijne lijntjes, schilfertjes en een trekkerig gevoel worden volledig weggewassen. In plaats daarvan komt een soepele, stevige, levendige sensatie, zelfs bij schommelingen in de luchtvochtigheid. Eén 'slok' en de huid voelt goed aan en ziet er stralend gezond uit.' Benieuwd of deze dag- en nachtcrème dit waarmaakt? Lees dan verder.

De eerste keer dat ik deze gel-crème gebruikt spoot ik ongeveer de grootte van een erwt op mijn hand. Dat had ik beter niet kunnen doen want dat was veel te veel. Doordat het een gel-achtige substantie is, heb je maar een heel klein beetje nodig. Ik bracht de crème aan met mijn handen, dat werkt het fijnst vind ik. Ik merkte dat de gel-crème meteen introk en de droge plekjes op mijn gezicht leken wel bijna te verdwijnen. Wat een super fijne crème is dit, dacht ik meteen. Nadat ik de gel-crème een aantal dagen had gebruikt, merkte ik al verschil. De plekjes op mijn huid die normaal een beetje gehydrateerd werden door mijn dagcrème, waren nu echt minder droog. En dat ondanks dat mijn huid echt nog droger is wanneer het kouder weer is. Het fijne van dat de crème zo snel intrekt is ook dat je meteen je make-up kunt aanbrengen nadat je de moisturizer hebt aangebracht. Hij is als dag- en nachtcrème te gebruiken want ook heel fijn is. Ik heb liever één crème die goed werkt dan 10 verschillende potjes in de kast die allemaal ergens voor werken. 

Het enige minpunt is dat de crème vrij prijzig is. Voor een potje van 50 ml betaal je €42,30. Dat is toch wel even iets anders dan de dagcrème van HEMA die ik normaal gebruik en maar €2,00 kost. Maar deze gel-crème vind ik het geld wel waard. Het doet echt wat met je huid en het is heel zuinig in gebruik. Het potje zal dus lang meegaan. Je kunt het potje 24 maanden geopend bewaren en ik verwacht dat je er zo lang ook wel mee zult doen.

4 opmerkingen: