zondag 22 december 2013

Boyfriend Tag


De tweede tag deze week. Ik vind het leuk om ze in te vullen en ik kom steeds vaker leuke ideeën tegen. Dit keer kwam ik bij Cynthia een Boyfriend Tag tegen. Onwijs leuk en ik wilde ook wel eens graag weten hoe goed Danny (zo heet mijn vriend) mij nou kent. 



Laten we kijken hoeveel hartjes van de achttien hij verdient.


1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar
D - Ze volgt Danni Lowinski en kijkt regelmatig films op RTL 8, dat zijn meestal romantische films of romantische komedies.
M - Klopt helemaal, Danni Lowinksi is vanaf 8 januari gelukkig weer te zien. Wat ie wel vergeet is GTST. Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen geen trouwe kijker ben geweest, maar dat ben ik normaal wel.

2. Noem iets wat ze niet lust? 
D - Oude kaas, ze kijkt altijd vies wanneer ik dat eet.
M - Klopt helemaal, alleen de geur ervan al.


3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken? ♥
D - Meestal ijsthee of water, maar beslist geen Pepsi cola.
M - Precies, ice tea is echt m’n favo drankje maar soms heb ik meer zin in water. Pepsi Cola vind ik echt niet lekker en dan vooral de Pepsi Max variant niet.


4. Wat is haar schoenmaat? half 
D - Ik dacht 38, maar het kan ook 37 of 39 zijn.
M - Dat weet ik zelf ook niet zo goed, dat is echt per paar verschillend maar ik denk dat ik van de meeste schoenen maat 39 heb.


5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn? 
D - Dat zouden zomaar wel eens mini’s kunnen zijn, ze is helemaal gek van mini’s.
M - Dat zou wel een duur grapje worden, maar wel leuk. Ik denk dat ik nu al iets verzamel, make-up. Als je dat verzamelen kan noemen.

6. Wat is haar favoriete broodje? 
D - Ik kan geen specifiek broodje bedenken, maar broodjes met brie vallen altijd wel in de smaak.
M - Als je het echt over broodjes soort hebt, vind ik een maïsbol of italiaanse bol erg lekker. Met daarop brie of filet american het liefst.



7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon. X
D - Absoluut chocola. Daar kan ze soms bijna niet vanaf blijven, maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
M - Ik hou van chocola inderdaad. Toch denk ik dat cake(jes) de eerste plaats bereikt.


8. Wat is haar favoriete ontbijtje? 
D - Het precieze ontbijtje zou ik niet weten, maar zelfgebakken croissants staan erg hoog op haar lijstje. Ook lust ze graag yoghurt met jam, het liefst aardbei. 
M - Oh jammie, versgebakken croissantjes, zeker wel. Doordeweeks eet ik altijd yoghurt met aardbeienjam of honing erin. Erg lekker en het kost weinig tijd om te maken.

9. Wat is haar favoriete muziek? 
D - Eigenlijk wel een beetje van alles. Maar vooral wel top 40 en als de kersttijd is aangebroken ook veel kerstmuziek.
M - Top 40 is ook wel wat het meeste in mijn iTunes staat. Maar op dit moment luister ik alleen maar de 538 Hitzone Christmas. Deze heb ik gekocht en ik word er gewoon vrolijk van. Ik zou bijna het hele jaar kerstliedjes willen luisteren

10. Wat is haar favoriete sportteam? 
D -Ze heeft niet echt een favoriet sportteam en volgt ook niet echt een bepaalde sport. Maar van mij moet ze natuurlijk een beetje voor PSV zijn.
M Ik hou ook echt niet sport kijken. Dat is allemaal niks voor mij. Hooguit So You Think You Can Dance, maar dat is dansen en geen team ofzo. PSV wedstrijden kijk ik soms mee en in maart gaan we een keer samen naar en wedstrijd, maar 1 keer per maand voetbal kijken vind ik wel genoeg.

11. Welke kleur hebben haar ogen? half 
D - Haar ogen zijn blauw/grijs.
M - Mwah, m’n oog vind ik meer blauw hoor. Wel met een goudbruin randje rond mijn pupil.

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet? 
D - Voor zover ik weet zijn die er niet echt. Alleen vindt ze het soms vervelend dat ik vervelende tijden of soms veel moeten werken,
M - Ik vind het inderdaad niet altijd even gezellig dat hij er zo vaak niet is. Maar dan heb ik wel weer meer tijd om in m’n blog te stoppen.

13. Waar is ze geboren? 
D - In Nieuwegein, bijna zeker.
M - Klopt in het St. Antonius ziekenhuis.

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet? X
D - Hmm, goede vraag. Appel-kruimel vind ze zeker lekker, net als kwarktaart en slagroomtaart. Een echte favoriet zou ik dan weer niet kunnen benoemen.
M - Wrong, appeltaart met slagroom vind ik echt het allerlekkerst.


15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan? 
D - Ze heeft een hele tijd gedanst, maar daar is ze mee gestopt. Ze is van plan om binnenkort te gaan beginnen met fitnessen.
M Ja ik heb tot aan afgelopen zomervakantie gedanst maar ben daar toen mee gestopt. Ook heb ik een tijd aan hardlopen gedaan maar dat was toch niet zo mijn ding. In januari ga ik eindelijk weer sporten en dan ga ik fitnessen. Lekker makkelijk, kan zo vaak gaan als ik zelf wil en wanneer ik maar wil.

16. Wat zou ze uren kunnen doen? half 
D - Bloggen, dat zeker. Of lekker samen zijn met mij.
M - Helemaal waar, maar vergeet ook shoppen niet!

17. Wat voor een uniek talent heeft ze? 
D - Ze komt op mij in elke situatie zelfverzekerd over en dat vind ik toch erg knap.
M - Wat lief dat je dat zegt. Ik ben echt niet altijd zelfverzekerd, maar wel fijn dat het zo overkomt. Ik denk dat dat ook komt doordat ik heel eigenwijs ben en weet waar ik voor sta.

18. Hoelang zijn jullie al samen? 
D - Op dit moment bijna 22 maanden.
M - Ja, woensdag met 1e kerstdag om precies te zijn.




14,5 ♥ van de 18, dan vind ik toch best goed gedaan. Mag ook wel na bijna 2 jaar alweer.


Neem jij deze tag over? Kent jouw vriend je ook al goed of moeten jullie elkaar nog wat beter leren kennen?

11 opmerkingen:

  1. Leuke tag, hij staat ook op mijn to do lijstje :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tel zijn jullie samen, die eerste foto vind ik echt super leuk!

    Doe je al mee met mijn derde win actie? Zo niet kijk dan snel op mijn site http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind jullie een heel leuk stel, hij heeft de vragen ook goed beantwoord! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke tag, deze moet ik echt een gaan doen met mijn vriend :)!
    leuk stel zijn jullie!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze onlangs ook gedaan, echt een superleuke tag eh :-) Je vriend heeft hem leuk en goed ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, leuk ingevuld! Schattig stel zijn jullie :) En ik ben ook een echte Danni Lowinski fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke tag, leuk om te lezen en jullie zien er leuk uit saampjes.

    BeantwoordenVerwijderen