maandag 16 december 2013

Shoplog (H&M, Lucardi, The Body Shop, etc.)



Vandaag een shoplog van de items die ik afgelopen week gekocht heb. Mijn bestelling van H&M kwam binnen en ik ging kerstcadeaus kopen, maar kocht natuurlijk ook wat voor mezelf. 




Bij H&M had ik een pyjamabroek, een massagespin en sloffen besteld. De pyjamabroek is een heerlijke sweatpants die warm zit en lekker comfy. Ik had geen ervaring met een massagespin, maar ik moet zeggen, het is heerlijk. Het leek me wel grappig dus ik stopte hem 'gewoon' in m'n winkelmandje. Ik heb hem meteen mijn vriend even laten testen bij mij en het is een goede aankoop geweest. De sloffen moest ik helaas retour sturen omdat maat 38/39 te klein was. Best wel gek want ik heb nooit groter, ik heb best kleine voeten namelijk. Mocht je deze sloffen ook willen bestellen zou ik ze dus een maatje groter nemen.
Sweatpants: €9,95.
Massagespin: €2,95.
Sloffen: €14,95.


The Bodyshop had vrijdag, zaterdag en zondag memberdays en daar hoorde korting bij. Maarliefst 30 % korting op alles en dat kon ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Ik kocht een heerlijke bodymist in vanillegeur. 
Bodymist: €12,00, nu €8,40.



Bij Lucardi kocht ik een mooi roségoud horloge waar ik ontzettend blij mee ben. Het is mooi horloge wat je met bijna alles kunt combineren. Een echte waardevolle toevoeging aan mijn sieraden dus.
Horloge: €29,95.


Van Ici Paris XL had ik een kaartje gekregen van €5,00 omdat ik nu een jaar hun privilegepas heb. Cadeautjes zijn natuurlijk altijd leuk. Ik kocht ermee een probeerpakketje van Clinique. Ben erg benieuwd.
Cosmetics bag: nu in de aanbieding voor €12,50.


Bij de Accessorize was ik op slag verliefd op dit ontzettend schattige armbandje met bijpassende ketting. Zijn ze niet onwijs schattig? Ik hou eigenlijk helemaal niet van kettingen, maar deze is mooi subtiel. Iets wat ik dan toch wel mooi vind. Een statement ketting is dus niet echt iets voor mij.
Armband: €4,90.
Ketting: €11,90.

Bij H&M, jaja, ook in de winkel ging ik even langs, kocht ik een sporttop. Deze kan ik aan als ik in januari eindelijk weer ga sporten. Nou nog een broek en leuke schoenen, die ik overigens al wel uitgezocht heb.
Top: €9,95.

Verder kocht ik dus ook nog een aantal kerstcadeaus maar deze kan ik jullie niet laten zien, want dan zien die personen het ook al, dus dat lijkt me niet zo handig. 

Heb jij nog gebruikt gemaakt van de korting bij TBS? Of andere leuke aankopen gedaan afgelopen week?

4 opmerkingen: