woensdag 11 december 2013

Christmas Presents II


Gisteren kwam het eerste deel online van mijn kerstcadeau tips. Daarin liet ik jullie cadeaus zien tot 10 euro en tot 20 euro. Ook gaf ik wat tips over algemene cadeaus. In dit artikel vind je cadeaus tot 35 euro, tot 50 euro en 50 +. Heb jij nog tips nodig om een cadeau te kopen voor je vriend of je zusje? Of vind je het gewoon leuk om mijn ideeën te zien, kijk dan even verder.


Behalve dat de cadeaus van The Bodyshop in de categorie tot 20 euro passen, kun je ook leuke cadeaus vinden tot 35 euro. Zo kost de lolly met 5 heerlijke mini bodybutters 23 euro. Met de verschillende geuren erin zit je altijd goed. Bovendien is het een ontzettend leuke verpakking en het is goedkoper dan allemaal kleine losse bodybutters te kopen. Ook het super leuke huis bevat mini bodybutters. En daarbij twee mini douchegels en een mini puff. Deze is te koop voor 25 euro en lijkt me heel erg leuk om te krijgen. Wie wil zo'n mooi gift house nou niet?


 Iets wat een man, die van voetbal houdt, erg leuk zal vinden, is een abonnement op het tijdschrift van Voetbal International. VI heeft nu een leuk kerstabonnement waarbij je 14 nummers ontvangt voor 25 euro, nog geen 2 euro per blad dus! Hier zou je iemand wel eens heel blij mee kun maken.


Een heerlijk betaalbaar en nieuw parfum is Cheerfully Pink van Tommy Hilfiger. Voor 30 ml betaal je 30 euro en dat valt echt wel mee voor een merkparfum. Dit schattige flacon is er in 4 verschillende geuren.


Voor mannen is een lekker pakket van Rituals ook niet verkeerd. Want lekkere douchepakketjes zijn er echt niet alleen voor vrouwen. Dit pakket is te koop voor €28,50. 


Een mooie blush is natuurlijk altijd fijn. Vaak zijn de mooiste blushes wel erg duur en dat is leuk om te krijgen. Niet iedereen legt zo even 30 euro neer voor een blush. Vaak kiezen we toch voor goedkoper merken en juist dan is dit zo leuk om te krijgen. Koop deze mooie blush van Clinique voor 31 euro.

Genoeg cadeaus dus binnen die categorie lijkt mij. Nu verder met de categorie tot 50 euro.


La vie est belle is absoluut mijn favoriete parfum wat ik bezit. Het is een heerlijke vrouwelijke geur die je de hele dag door ruikt. Echt een aanrader als je een cadeau zoekt in deze prijsklasse.


In deel 1 had ik het al over cadeaukaarten. Voor mannen zou je binnen de 35 euro en 50 euro heel goed een bon kunnen doen van een kledingwinkel of schoenenwinkel. Ondanks dat de meeste mannen shoppen niet leuk vinden, kunnen ze hier echt wel wat mee. En misschien voor jou een goede smoes om hem even mee de stad in te krijgen.


Nog een make-up cadeau wat elke vrouw in haar stash wil hebben. Een oogschaduw palette van Mac. Kies uit één van de vele palettes. Deze zijn te koop voor 38 euro.


Het parfum wat volgens mij echt al maanden op nummer 1 staat in de herenparfum top 10 van Douglas is 1 million. Een heerlijke geur die ik bijna zelf op zou willen doen. Dat zou niet echt vrouwelijk zijn, maar zo lekker ruikt ie dus. De 50 ml flacon is rond de feestdagen voor ongeveer 40 euro te koop.


Als je echt een groter budget hebt kun je hele mooie dingen kopen van boven de 50 euro. Zo zou je voor een man deze mooi horloge kunnen kopen van Fossil. Hij kost 109 euro maar dan heb je ook wel iets moois wat echt waarde toevoegt aan je outfit.


Om maar even bij de sieraden te blijven, kun je voor een vrouw een mooie ring kopen. Bijvoorbeeld deze mooie zilveren ring van ZINZI, die 64,95 kost.


Een ander parfum uit de geuren top 10 is Bleu de Chanel. Een parfum van Chanel wat erg lekker ruikt en hier de prijs ook naar heeft. Je betaalt €62,50 voor 50 ml van deze geur.


Het laatste, maar zeker niet minste, cadeau van dit artikel is Flowerbomb van Viktor en Rolf. Een heerlijk parfum wat ik zelf echt te duur vind om te kopen maar heel graag zou willen. Deze set is te koop voor €92,50. Best een pittig prijsje dus.

Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van sommige afbeeldingen, maar ik maak ze niet zelf dus heb hier helaas niet altijd invloed op.

Heel veel plezier met kerstcadeaus kopen. Wil je persoonlijke tips hebben of mis je nog iets in dit artikel? Laat dan vooral even weten.

Heb jij een cadeau uit mijn tips gehaald?

2 opmerkingen: