woensdag 1 januari 2014

HAPPY NEW YEAR


GELUKKIG NIEUWJAAR! Voor alle lieve volgers en lezers heel veel liefde, geluk, gezondheid en vooral leesplezier in 2014. Laten we even terugblikken naar 2013. Wat voor jaar was dit voor mij en wat heb ik allemaal meegemaakt? Benieuwd? Lees dan even verder.


Als allereerst, ik ben GESLAAGD dit jaar voor mijn HAVO-diploma. Wat was ik daar ontzettend blij mee. Door de vermoeidheid van Ziekte van Pfeiffer was ik af en toe te moe om te leren en dat is niet fijn in een examenjaar. Ik was zo zenuwachtig die middag en toen ik hoorde dat ik geslaagd was heb ik wel even door de kamer gedanst en gesprongen. Ik was zo opgelucht. En dat bekende dat ik aan nieuwe opleiding mocht beginnen. Nog een leuke gebeurtenis in mijn leven. Sinds september stuurde ik de PABO op de Marnix Academie in Utrecht en daar heb ik het ontzettend naar mijn zin. 

23 september was ook zo'n leuke dag! De dag waarop ik mijn blog startte. Ik vond het altijd zo leuk om artikelen te lezen en besloot er ook voor te gaan. Nu schrijf ik met plezier artikelen voor jullie en dat wil ik graag nog lang blijven doen.

In februari ben ik met mijn schoonfamilie mee geweest naar Egypte. Wat vond ik dat ontzettend gaaf! Ik wilde heel graag een keer naar Egypte toe. Ondanks dat ik niet echt iets van het land gezien heb omdat we in een resort zaten, kan ik toch zeggen dat ik er ben geweest. Dit was tevens ook mijn eerste keer vliegen. Ik was toch bang van te voren. Ik heb enorme hoogtevrees en vond het helemaal niks. Maar toen we in het vliegtuig zaten vond ik het hartstikke leuk, op de terugweg wilde ik zelfs bij het raam. (Helaas kan ik de foto's hiervan niet vinden).

Helaas is er ook nog iets verdrietigs gebeurd in dit jaar. Op 12 juli overleed de oma van mijn vriend. Ze was ziek, had kanker, en haar nieren werkte niet meer goed. Door complicaties zou ze het niet overleven. De laatste dagen zijn we steeds bij haar geweest en het was toch wel heel fijn dat dat kon. Ze was een ontzettend, lieve en sterke vrouw en nu is ze er niet meer.

Ik heb veel leuke dingen meegemaakt en ook iets wat niet fijn is, maar ik kan denk ik wel zeggen dat ik trots mag zijn op wat ik dit jaar allemaal gedaan heb. 

Hoe was jullie jaar? Welke gebeurtenis was het beste van dit jaar?

3 opmerkingen:

  1. wat leuk om te lezen!, happy new year :D! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zoveel leuke dingen hebt meegemaakt dit jaar. Zelf wil ik ook wel eens naar Egypte! Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen