vrijdag 21 maart 2014

Liebster Award

Toen Shirley mij normineerde voor de Liebster Award moest ik even denken. Wat was dat ook alweer? Ik nam een kijkje op haar blog en mijn geheugen werd weer opgefrist. Het is een tag voor met bloggers met minder dan 200 volgers zodat zij elkaar wat beter kunnen leren kennen en eventueel met elkaar in contact kunnen komen. Ik vind het een leuk idee en bij dan ook blij dat Shirley mij nomineerde, dankjewel.

Shirley verzon een 11 vragen die ik nu moet beantwoorden.

Wat is de raarste naam die kunt verzinnen voor een huisdier?
Pikuna - ik weet niet hoe ik hier op kom, maar ik vind het best apart, niet?

Wat is het laatste kledingstuk dat je hebt gekocht?
Pfoe, goede vraag. Dat was volgens mij mijn nieuwe blauwe broek. Ik heb de afgelopen twee weken zoveel gekocht dat ik het even kwijt ben.

Is je kamer altijd netjes en opgeruimd?
Vaker niet dan wel. Zeker wanneer ik het druk heb met school, zoals nu, of als ik bezig met ben foto's maken is het een grote puinhoop. Wanneer ik m'n bureau minder gebruik, kan het wel heel netjes blijven maar dat komt niet zo vaak voor.

Wat is het gekste/raarste wat je ooit hebt gedaan?
Ik ben bang dat ik niet zoveel gekke en rare dingen doe. Ik kan nu ook niets bedenken.

Wat is je verlangen van 2014?
 Ik wil dit jaar heel graag mijn studiepunten halen om over te mogen naar het volgende jaar en dan hopelijk mijn propedeuse te halen. 

Wat was ooit je meest awkward moment?
Ik heb een keer een heel persoonlijk verhaal verteld aan een onbekende terwijl ik dacht dat er een vriendin naast me liep, niet dus.

Met wie heb je het laatst gesproken?
Mijn moeder, die kwam net m'n kamer binnenlopen.

Wat zou je ooit in je leven nog willen doen?
Ik wil ontzettend graag een keer naar New York want ja, wie wil dat nou niet? En het liefst zou ik ooit mijn eigen Mini Cooper ontwerpen. Ik ben er dol op en dat is wel echt een soort van droom. Of ik er ooit het geld voor heb.. We zullen zien.

Waar krijg jij nou echt de kriebels van? (negatieve kriebels)
Spinnen en vliegende insecten. Daar ben ik echt bang voor en ik denk niet dat ik ooit over die angst heen ga komen.

Wie inspireert jou het meest?
Wendy is mijn inspiratiebron wat betreft mijn studie. Mede door haar heb ik voor de Pabo gekozen en toen ik overwoog om te stoppen heeft zij me van gedachte verandert. Ze is een onwijs lieve en vrolijk juf bij wie ik graag eens stage zou lopen. Wat blogger betreft zijn dat Diana en Laura, mijn favoriete bloggers.

Hou je van dieren?
Nee, ik ben nooit dol geweest op dieren. Ik heb geen hekel aan dieren, behalve aan spinnen en vliegende insecten, maar het is gewoon niet zo mijn ding.

Behalve deze vragen beantwoorden staat me nog meer te doen. Er zijn namelijk regels voor de Liebster award:
○ Je moet degene die je genomineerd heeft benoemen.
○ Je moet antwoord geven op de 11 vragen die de persoon voor je bedacht heeft.
○ Je moet 11 willekeurige feiten over jezelf plaatsen.
○ Je nomineert 11 mensen met minder dan 200 volgers die je vragen moeten beantwoorden.
○ Je kan degene die jou genomineerd heeft niet opnieuw nomineren.
○ Je moet de genomineerden vertellen dat ze genomineerd zijn.

Mijn feitjes
○ Ik ben ruim twee jaar samen met mijn vriend.
○ Voordat ik gekozen had voor Pabo, wilde ik graag accountancy studeren.
○ Ik heb een kleine obsessie voor nagellak.
○ Ik ben al vanaf kind af aan een trouwe volger van Goede Tijden, Slechte Tijden.
○ Mijn favoriete parfum is La Vie Est Belle.
○ Vroeger had ik echt voor honderden euro's aan Diddl spulen.
○ Wanneer ik 'echt' ga shoppen is mijn motto - Buy now or cry later.
○ Ik luister heel weinig muziek.
○ Ik heb heel erg last van hoogtevrees.
○ Ik zou graag eens naar Londen gaan.
○ Als kind noemde ik mijn badjas 'jasbad' en de magnetron was voor mij de 'warme trommel'.


Mijn vragen
○ Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?
○ Wie is je favoriete blogger?
○ Wat is het slechte make-up product wat je ooit gebruikt hebt?
○ Welk boek heb je als laatst gelezen?
○ Kende je mijn blog al?
○ Wat is je beste eigenschap?
○ In welke stad zou jij graag nog eens shoppen?
○ Wie is het belangrijkste persoon voor jou?
○ Wat kan jou heel gelukkig maken?
○ Wat studeer je/ welke studie(s) heb je gedaan?
○ Welke van bovenstaande vragen vond je het moeilijkst?

Ik nomineer
○ Bente - No Tabula Rasa
○ Michelle - Chelles Blog
○ Elsbet - La Pure Vie
○ Mariska - Shemey
○ Lisanne - FASHIONOURLOVE
○ Susanne - The Foodiary
○ Anouk - Beauty Therapy
○ Svenja - Loving Life Is Easy
○ Sanne - Healthy Mommy
○ Anniek - Glow Of Beauty
○ Griet - A Beauty To Rock

Aan jullie de taak om net als ik de regels van de Liebster Award te volgen. Veel plezier & succes!

Liefs,
Melissa Charlotte

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me genomineerd hebt! Dank je wel :) Ik zal hem binnenkort ook invullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O M G ik was ook echt Diddl verslaafd! Had mappen vol plaatjes, en kladblokken en sieraden en bekers en omg. ik was er echt verliefd op haha. Goede oude tijde! Ps. bedankt ook voor de nominatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoooiiii, hebben jullie tijd om op mijn blog te kijken??? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben haha xxx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan doe ik bij deze een extra nominatie en dan ben je nu aan de beurt!

      Verwijderen