woensdag 19 maart 2014

Recept: bananensnack


Laatst kwam ik weer eens op het idee om dit te maken. Het is zo lekker dus waarom zou ik het niet met jullie delen? Ik heb het over mijn bananensnack. Ik zou dit echter niet altijd doen met je banaan want zo gezond is het niet. 


Benodigdheden
- 1 banaan
- bus slagroom
- hagelslag
- mesje
- bord/schaal

Bereidingswijze
Snij de banaan in plakjes van ongeveer een centimeter dik. Deze plakjes leg je vervolgens allemaal los op een bordje of schaal. Neem nu de slagroom, vergeet niet te schudden, en spuit een toefje op elk plakje banaan. Om het af te maken strooi je er wat hagelslag over heen. Heerlijk als tussendoortje en ook leuk om te maken voor een high tea. De hoeveelheid bananen kun je natuurlijk aanpassen aan het aantal mensen en waarvoor je het gebruikt.


Ook lekker: yoghurt met stukjes banaan en hagelslag.

Heb jij deze snack ooit al eens geprobeerd of ga je dat nu doen?

7 opmerkingen:

  1. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Klik op de link voor meer informatie http://www.lovingyourlife.nl/2014/03/liebster-award.html Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk uit, ik ga dit zeker binnenkort even maken :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel lekker en vooral simpel uit! ik heb alles in huis dus ga het vanavond meteen proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, dit was heeeeel lekker haha, ik ga het zeker vaker maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Ziet er lekker uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen