zaterdag 8 maart 2014

Make-up Wishlist


Vandaag ga ik zoals jullie donderdag kon lezen, shoppen in Eindhoven. Daarbij deel ik nu mijn wishlist voor mijn aankopen bij Etos. 30 procent korting op make-up kan ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan.


~ Max Factor Clump Defy - ik heb een nieuwe mascara nodig en ben wel benieuwd naar deze.
~ Maybelline Master Precise Eyeliner - deze gebruik ik momenteel en vind hem erg fijn in gebruik.
~ Bourjois Healthy Balance Powder - de bijpassende foundation heb ik al
~ Essie Spin The Bottle - helaas nog niet verkrijgbaar, maar wie weet volgende week
~ L'oreal Paris Nude Magique Eau De Teint - deze lijkt me erg fijn
~ L'oreal Paris Color Infellible - wat een prachtige kleur hè?
~ L'oreal Paris Nude Magique BB Blush - een bb blush.. Dat wil ik uitproberen.
~ Rimmel London Apocalips - ik heb er nog steeds geen een, tijd om daar verandering in te brengen

De actie van Etos is nog tot 16 maart geldig.

Welk product wil jij graag kopen met deze mooie korting?

1 opmerking:

  1. Dit zijn eigenlijk allemaal producten die ik ook wil proberen :D Vooral de oogschaduw, want de pigmentatie schijnt heel goed te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen