donderdag 6 maart 2014

Weekendje Eindhoven


Het is maanden geleden dat ik echt zin had in het weekend, maar nu is het eindelijk weer eens zo ver. Normaal werk ik elke zaterdag vanaf 07.00 uur in de supermarkt en is uitslapen er niet bij. Dit weekend mag ik uitslapen, hoef ik niet te werken en ga ik ook nog eens iets onwijs leuks doen. Samen met Danny, mijn vriend, ga ik een weekendje naar Eindhoven. Lekker even er tussenuit om te shoppen en ik ga voor het eerst van mijn leven naar een voetbalwedstrijd. Ik heb er zin in!

25 februari waren Danny en ik 2 jaar samen en dat wilden we graag vieren, maar hoe? We besloten om samen een weekendje weg te gaan. We kozen voor Eindhoven omdat Danny een PSV fan is en we dus zaterdagavond naar de wedstrijd tegen FC Utrecht gaan. Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden, het lijkt me in elk geval een leuke ervaring. Ben jij wel eens naar een voetbalwedstrijd geweest?


Waar ik eigenlijk voor kom is winkelen natuurlijk. Ik heb mijn kast eens goed opgeruimd en kwam toen tot de conclusie dat ik echt wel nieuwe kleding nodig heb. Leuke kleding vind ik meestal wel bij H&M, The Sting, Vero Moda en Only maar ik wil ook eens naar andere winkels. Hebben jullie tips voor me?

Verder ben ik ook nog nooit in een Make-Up Studio winkel geweest en daar wil ik graag een kijkje nemen. Ook naar Boqz ben ik erg benieuwd. Hopelijk hebben ze wat fijne Real Techniques kwasten. En omdat we nooit make-up genoeg kunnen hebben, ga ik met 30 % korting ook even wat inslaan bij de Etos. Vergeet ik nog bijna de Primark. Voor kleding kan ik daar nooit zo slagen, maar dat komt meer omdat ik het niet kan opbrengen om tussen zoveel mensen en spullen te zoeken naar iets wat ik leuk vind. Toch wil ik er even naartoe gaan voor de leuke accessoires en niet te vergeten, pyjama's.

Heb jij nog leuke tips voor winkels of andere dingen in Eindhoven? Let me know!

1 opmerking: