maandag 17 maart 2014

Shoplog! Make-up & meer


Het heeft even geduurd maar hier is 'ie dan, het tweede deel van mijn shoplog. Hierin laat ik mijn make-up en alle andere dingen die geen kleding zijn zien. Het eerste deel met kleding kon je hier al zien.

○ Make-up Studio Durable Eyeshadow Mousse Seductive Silver - €17,90.

○  Naar de Clinique Superdefense SPF 20 was ik erg benieuwd en tot nu toe ben ik erg tevreden over deze dagcrème - €52,00.

○ Ik was in Eindhoven van BOQZ, waar ze Real Techniques kwasten verkopen. Ik was erg benieuwd naar de Buffer Brush en daarom kocht ik deze set - €24,95.
○ Rainbow Nerds van Wonka kocht ik bij Jamin - €3,25.
○ Ik kocht weer een oogschaduw voor in mijn refill palette van Mac, ik ging voor de kleur Cranberry - €13,00.
○ Na alle goede verhalen moest ik toch echt Purity van Philosophy eens proberen. Deze keer kocht ik nog een 90 ml flacon maar ik zal deze zeker opnieuw kopen en dan neem ik de 240 ml - €9,95.
○ Wat ruikt deze Balmi heerlijk naar Strawberry! Hij maakt mijn lippen ook nog eens heerlijk zacht. Deze kocht ik bij Douglas - €4,95.
○ Nog een mooi product van Make-Up Studio, een Eyeshadow Lumière in Precious Pearl. Het mag dan wel een oogschaduw zijn, maar is het geen mooie highlighter?
○ Deze tas bestelde ik in de webshop van H&M. Toen ik die net daarna in de winkel zag, was ik meteen verliefd. Het is een mooie, strakke en ruime tas die ik gebruik voor school en stage - €39,95.
○ Ineens had ik geen fijne mascara meer en ik had deze Clump Defy mascara van Max Factor nog op mijn wishlist staan - €14,99.
○ Mijn favoriete eyeliner kocht ik op voorraad. Deze kocht ik net als de mascara bij Etos met 30 % korting - €8,49.
○ De Tangle Teezer stond echt al maanden, misschien zelfs wel jaren, op mijn wishlist en nu kocht ik er eindelijk één, bij de BOQZ, in deze vrolijke kleurtjes - €12,95.
○ Normaal gebruikte ik altijd een kwastje van de Hema voor mijn wenkbrauwen maar die werden zo snel zacht dat ik op zoek was naar een andere, deze probeer ik nu uit - €2,95.
○ Op deze lipstick ben ik echt verliefd. Het is Please Me van Mac, is het geen prachtige kleur? - €18,50.
○ Deze clips draag ik vaak in mijn haar en nu waren ze maar twee euro bij Etos, dus ik nam ze nog even mee - €2,00.
○ Tic Tac in appelsmaak. Ik ben enorm fan van appel, dus deze moest ik even proeven en om eerlijk te zijn, het doosje zit niet meer zo vol - €1,99.


Nou, mijn bankrekening is weer een stukje leger, maar ik ben ontzettend blij met al mijn aankopen. Is er iets waar jullie een review van willen zien? Laat het even weten.


Wat vind jij van mijn aankopen?



4 opmerkingen:

  1. Je hebt smaak! Da's het enige wat ik erover heb te zeggen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een boel leuke dingen! Die Purity is inderdaad heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, ik droom een beetje weg, want het zijn hele mooie dingen! Ik zou wel een review van de eyeliner willen zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen