maandag 31 maart 2014

Tentamens


Het is weer zo ver, ik heb tentamenweek. De eerste drie toetsen zitten er alweer op gelukkig, maar er staan er nog zes te wachten op me. Druk, druk, druk met leren dus. Morgen staan er twee op de planning en daar heb ik het vertrouwen wel in. M'n blog staat nu even op een laag standje maar dat betekent niet dat ik geen inspiratie heb. Vanaf volgende week kun je weer artikelen verwachten!

Je hebt misschien al wel gemerkt dat ik de afgelopen week niets geschreven heb. Ik ben onwijs druk geweest met een belangrijk dossier wat ik vandaag in moest leveren en met voorbereiden op m'n tentamens. Het is enorm vermoeiend, maar als het dan lukt geeft het ook een goed gevoel. Dat betekent wel dat ik even geen tijd heb voor m'n blog, ik moet nu prioriteiten stellen. Vanaf maandag kan ik eindelijk weer schrijven en vooral foto's maken. Jullie kunnen dus een aantal artikelen verwachten. Jullie ideeën zijn ook altijd welkom! Iets wat je graag van me wilt weten of benieuwd naar een speciaal product? Laat het me weten.


Hoe ziet jouw week eruit?

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik had er twee op één vraag niet, de rest wel gehaald.. Alleen nog wachten op de casus, dat is even spannend hihi

      Verwijderen