donderdag 3 april 2014

Relax Momentjes


Vorige week donderdag plaatste ik deze foto op Instagram. Ik had even een 'Me, Myself & I' momentje. Het was echt even heerlijk. Ik maakte mijn gezicht goed schoon, scrubde mijn huid en deed een lekker verzorgend maskertje op. Hallo zacht huidje! Het voelde heerlijk aan, maar ik doe het veel te weinig. Hoe komt dat en wat doe ik er aan?
Voor zo'n heerlijke relax momentje gun ik mezelf de tijd gewoon niet. Ik heb het onwijs druk met m'n studie, ik wil graag bloggen, heb veel privé verplichtingen en nog een boel op te ruimen. Dan is er daar dus geen tijd voor. Toch wil ik mezelf verplichten om het wel te doen. Ik zal maar meteen toegeven dat ik ook ontzettend lui ben als het gaat om m'n huid reinigen. Wanneer ik 's avonds naar bed ga, is het vaak gauw m'n make-up verwijderen, tanden poetsen en m'n bedje inkruipen. Niet zo goed natuurlijk, want m'n huid verdient beter.

Om ervoor te zorgen dat ik toch wat meer aan gezichtsreiniging ga doen wil ik voortaan een vast dagje prikken, donderdag. Dat is de dag waarop ik altijd stage heb en dan aan het eind van de dag vaak wel moe ben. Ik vind de kinderen ontzettend leuk maar ze vragen wel veel energie van je. Dan vind ik het heerlijk om 's avonds niet te hoeven doen, alleen voor mezelf zorgen. Vanavond ga ik er dus ook even tijd voor nemen ook al moet ik leren voor m'n tentamens.

Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar een nieuwe, het liefst budget, gezichtsscrub omdat degene die ik nu gebruik eigenlijk niet bij mijn past. Tips zijn dus van harte welkom!

Hoe vaak neem jij relax momentjes? Wat doe je op zo'n moment?

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n me time momentje! Ik hou er van om een lekker gezichtsmaskertje te doen, maar helaas komt het er maar weinig van door de drukte x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maskertjes van Nivea vind ik echt fijn. Ik heb vaak één keer per week een relax momentje en dan ga ik heerlijk in bad zitten en zet ik een filmpje aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van dit soort relax momentjes. Ik denk dat ik ook wel bijna elke week even zo'n momentje pak;)
    Wat betreft je vraag over de scrub, zelf vind ik de gezichtsscrub van de Hema wel fijn (roze verpakking). Deze is echt heel erg budget. Eentje die ik nog fijner vind is die van Rituals, maar die is dan ook wel ietsje duurder.

    BeantwoordenVerwijderen