woensdag 16 april 2014

Mijn MUA aankopen


Het was gisteren de officiële lanceringsdatum van Makeup Academy en ik was erg benieuwd naar het nieuwe schap. Ik moest een uur reizen, maar dat had ik er wel voor over. Helaas bleek MUA daar al even te koop te zijn en waren er zelfs al een aantal uitverkocht. Ik koos vier producten uit en nam die mee naar huis.





Het eerste product is een bekende dupe van het Naked 2 Palette van Urban Decay, namelijk het Undress Me Too Palette. Het is een mooie palette met naturelle tinten.



Onlangs kocht ik al All About Candies van Essence, een klein palette met zes pastelkleurtjes. Toch kon ik dit palette van MUA met leuke zomerse kleurtjes niet laten liggen. Dit palette, genaamd 'Pretty Pastels', zou wel eens een favoriet kunnen worden.
Beide palettes zijn te koop voor €5,99.


Een nagellakje waarvan de vorm op een Essie lijkt? Dat moet ik proberen. Dit lakje mag dan wel Lush Lilac heten, het is toch een lief zachtroze kleurtje, perfect voor de lente. Een lakje van MUA kost €2,49.


Het laatste product alweer, is een blush. Ik koos Shade 1, wat een mooi koraal roze kleurtje is. De verpakking vind ik er wat goedkoop uitzien maar voor €2,49 vind ik dat echt geen probleem.

Ik ga zeker nog eens terug naar de Kruidvat voor meer mooie MUA producten. Toch hoop ik stiekem wel dat het goed genoeg gaat verkopen om van meer winkels een verkooppunt te maken.

Wil jij ook graag een kijkje nemen bij het nieuwe make-up schap van Makeup Academy? Hier kun je kijken welke winkel in jouw buurt een verkooppunt is.

Heb jij al een product van MUA in je stash?

1 opmerking:

  1. Het eerste palette vind ik heel mooi! De kleuren zijn goed op elkaar afgestemd :-) Leuke aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen