vrijdag 4 april 2014

Maffe Marathon bij Bijenkorf


Het is weer Maffe Marathon bij de Bijenkorf. Een aantal acties zijn woensdag in gegaan en vanaf vandaag komen daar nog een aantal bij. Dat wordt rennen dus. Ze hebben echt mega afprijzingen. Zo ook acties die ik wel leuk vind! Vandaag ga ik even naar de Bijenkorf, benieuwd waarvoor? Lees dan even verder.

Het eerste wat ik in het boekje tegen kwam is Essie nagellak. Je kunt er nu twee scoren voor €15,00, dat is dus 25 % korting. Ik ben erg benieuwd naar welke kleuren ze hebben en misschien koop ik dan nog wel twee mooie lakjes.


Daarnaast nog ergens 25 % korting op. Op.. MOLESKINE. Ik wil heel graag een Moleskine en stond laatst bij de Bijenkorf maar besloot er toch geen een te kopen, omdat ik al zo veel geld uit gegeven had. Nu ga ik er dus zeker een kopen. Ik wil graag een Extra Large notitieboek. Het enige waar ik nog niet uit ben is een Plain (blanco papier) of een Ruled (gelinieerd). Plain is heel handig voor allerlei idee├źn, maar ik denk dat Ruled netter blijft om in te werken. Wat zou jij doen?

Ik hoop dat ik morgen thuis kom met iets leuks. Ik neem in elk geval even een kijkje. Mijn mogelijke aankopen zijn morgen te vinden op Instagram.

Ga jij een (online) kijkje nemen bij de Maffe Marathon van Bijenkorf?

1 opmerking: