zondag 20 april 2014

Tangle Teezer


Inmiddels is het al weer een maand geleden dat ik mijn Tangle Teezer kocht, wellicht heb je 'm al gezien in m'n shoplog van toen. De Tangle Teezer was iets wat al maanden op m'n wishlist stond. Op 9 maart schafte ik er eindelijk een aan bij BOQZ in Eindhoven. Ik werd steeds tegengehouden door de verzendkosten, maar nu vond ik de borstel in een winkel. . Benieuwd wat ik er van vind?


Toen ik hier ooit over hoorde was ik meteen enthousiast. Een borstel die geen pijn doet en makkelijk door je haren heen komt? Die moet ik hebben! Normaal kan je ook beter geen borstel gebruiken wanneer je haar nat is, maar met deze kan dat wel. Het lijkt wel een wonderborstel, dat moeten we proberen!


Het eerste wat opvalt is de vorm. Waar hou je deze borstel vast? Gewoon, aan de bovenkant. Hij ligt als het ware als een computermuis in je hand. Dat kan fijn zijn, maar ook een beetje gek. Ik was er al snel aan gewend en ik vind het heel fijn omdat je zo ook minder aan je haar 'trekt'. Bovendien heeft deze borstel geen bolletjes boven op de pinnetjes en is 'ie helemaal van plastic.

Naar borstelen zonder pijn was ik zo benieuwd. Je komt inderdaad veel makkelijker door je haar heen. Normaal heb ik na het douchen echt anti-klitspray nodig, maar nu is die vaak overbodig. Alleen wanneer ik echt heftige klitten heb, wil ik deze nu nog eens pakken. Het is dus echt pijnloos borstelen.

Doordat je zo makkelijk door je haar heen komt, scheelt het ook nog eens tijd. Normaal was ik soms tien minuten bezig met mijn haar uitborstelen en het goed in model te krijgen. Met de Tangle Teezer ben ik echt in twee minuten klaar en ik merk ook dat het minder droog is. Ik gebruik geen ander product. Het kan misschien nog te maken hebben met het effect van het weer, maar ik denk zeker dat de borstel ook een bijdrage heeft.

Voordelen
○ makkelijk doorkambaar haar
○ geen pijn meer
○ sneller klaar

Nadelen
○ prijs is niet heel budget

Ik ben nog enthousiaster dan ik al was van de verhalen. De Tangle Teezer is voor €12,95 te koop bij BOQZ in Eindhoven. Verder kun je de borstel ook op verschillende webshops bestellen. Onder ander bij Miss Lipgloss.

Heb jij al een Tangle Teezer of wil je er graag een kopen?

6 opmerkingen:

  1. Deze borstel staat ook nog steeds op mijn wishlist, goed om te lezen dat jij hem fijn vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ik heb 'm zelf ook sinds een maandje en vind 'm heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook altijd nog een tangle teezer, maar de prijs houdt me inderdaad tegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt goed.! misschien toch maar bestellen xx

    BeantwoordenVerwijderen