woensdag 23 april 2014

Spam je Instagram


De laatste tijd begin ik steeds meer Instagram verslaafd te worden. Ik vind het heerlijk om over m'n beeldscherm te scrollen en allemaal mooie foto's te bekijken, de hele dag door. Daarnaast vind ik het leuke om zelf foto's te plaatsen van wat ik die dag draag, iets wat ik mooi vind of tja, een selfie. Ook die kunnen natuurlijk niet ontbreken. Vandaag daarom een variatie op 'Spam je blog'. Jullie mogen je Instagram spammen.

Laat hier je linkje of naam achter en waarom ik op jouw Instagram moet kijken. Wie weet volg ik jouw binnenkort op Instagram. Iedereen mag dit één keer doen. 

Als je het leuk vind om mij te volgen, kan dat via @melissacharlottex.


6 opmerkingen:

  1. Wat tof dat we ons Instagram acccount mogen achterlaten op je blog. Mijn Instagram account is @beautyjuf Hier plaats ik vrijwel dagelijks een foto over beauty, make-up en nagellak (soms gerelateerd aan mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah wat een leuke foto's heb je op Instagram! :) En origineel dat het eens niet Spam je blog is, haha! Mijn instagram is @leonie_ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een spam je instagram. :) Mijn instagram account is snaracurl
    Ik post meestal detailfoto's van dingen die ik tegenkom. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg! heel leuk account mijn account is gewoon: Rachelkromdijk
    liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke instagram heb je, mijne is @jamiethehunter x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg en erg leuk dat we dit mogen doen! Mijn instagram is @twinkelbella

    BeantwoordenVerwijderen