woensdag 4 juni 2014

Tommy Hilfiger parfum stash


Jij hebt vast ook wel zo'n merk. Een merk waarvan je echt bijna alle parfums lekker vindt ruiken. Voor mij is dat Tommy Hilfiger. Naast dat ik de parfums heel lekker vind ruiken, zien ze er ook nog eens onwijs schattig uit. Mijn collectie bestaat vooral uit de zo gezegde 'strikjes' parfums. Kijk je mee naar de lekkere geuren van Tommy Hilfiger?





De eerste parfums van de 'strikjes' collectie waren Hilfiger en Hilfiger Peach Blossom. Hilfiger is dus eigenlijk de neutrale geur en gek genoeg vind ik juist die niet lekker. Hilfiger Peach Blossom was de eerste die ik had en ik was er echt verliefd op. Deze wilde ik zelfs niet opmaken omdat ie zo lekker was. Danny heeft toen een nieuwe voor me gekocht waardoor ik 'm nu gelukkig weer kan gebruiken. Ik vind het nog steeds een heerlijke geur. 

Top: bergamot, witte perzik en zwarte bessen
Hart: paarse iris, mimosa en vanille
Basis: muskus, tonkabonen en kokosnoot


Ik gok dat het 2012 was, toen er weer een nieuwe uitkwam. Dit keer met een groen strikje, Hilfiger Pear Blossom. Je raadt het al, ik was ook dol op dat parfum. Deze heb ik ook gekregen, maar dan van een vriendin voor m'n verjaardag.

Top: neroli, framboos en peer bloesem
Hart: sandelhout en ceder
Basis: kaneel, tonkabonen, slagroom en artemisia dracunculus.


Vorig jaar zomer kwam er een nieuw, ander parfum in de winkels. Dit parfum zit in een simpele flacon, maar het paarse bloemetje om de dop maakt hem zo onwijs schattig. Het parfum heet dan ook Flower Violet. Wederom een heerlijk parfum en toen er 15 % korting was op alle Tommy Hilfiger geuren, besloot ik hem te kopen. 

Top: mandarijn, framboos en bergamot
Hart: viooltjes, rozenblaadjes en gardenia
Basis: sandelnoot


Last but not least: Hilfiger Cheerfully Pink. Een heerlijke zoete geur die ik afgelopen kerst kreeg van de ouders van mijn vriend. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee en zeker voor de zomer is het een perfect parfum.

Top: mandarijn, bramen, lychees en kruidnagel
Hart: magnolia, ylang – ylang, roos en jasmijn
Basis: patchouli, sandelhout, ceder, vanille en muskus


Wat me opvalt is dat er best wel een aantal ingrediënten zijn die in meerdere parfums zijn verwerkt. Misschien is dat wel wat ik er zo lekker aan vind. Ik ben dol op de Hilfiger parfums!

Heb jij een Hilfiger parfum in je stash of misschien wel op je wishlist?

4 opmerkingen:

  1. O wauw, zo'n collectie is alleen al prachtig om lekker mee te kunnen pronken. Ze zien er echt ontzettend mooi uit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet bekend ben met deze geurlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de foto's echt mooi! En wat een geweldige stash heb je daarvan. Ik vind de flesjes altijd zo cute. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er ooit één van dit merk gehad en die was inderdaad heel lekker, wat zien deze er leuk uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen