dinsdag 8 juli 2014

Moleskine Agenda


De agenda's voor komend schooljaar liggen alweer een aantal weken in de winkels. Ook voor mij tijd voor een nieuwe agenda dus. Geen idee of ik die volgend jaar voor school nodig heb, maar anders wel voor persoonlijke afspraken. Ik ging voor een Moleskine. Wil je weten waarom? Lees dan ever verder.


In april kocht ik mijn eerste product van Moleskine, een XL gelinieerd notitieboek. Deze gebruik ik met veel plezier en ik ben erg tevreden met de kwaliteit. Omdat ik graag een overzichtelijke en rustige agenda wilde, ging ik rondkijken op internet. Ik vond agenda's van Moleskine, maar ook van Hema. Omdat ik zo tevreden ben over de mijn Moleskine notitieboek, keek ik daar verder naar. Je hebt verschillende soorten, maar de grote agenda met weekindeling sprak me het meeste aan. Zoals je op de foto kunt zien, staat links de weekplanning en is er rechts ruimte voor notities. De indeling is bij elke week op die manier. Dat vind ik heel prettig. Zeker omdat ik nog wel eens dingen te doen heb ergens in de week maar dan nog geen dag hoef te kiezen of ik gebruik de ruimte voor bijvoorbeeld een to do list.


Ik vind het bij Moleskines altijd zo leuk dat er As a reward: $ in staat. En ik moet zeggen dat, mocht ik mijn agenda of een andere Moleskine verliezen, ik het heel fijn zou vinden als die ook terug gegeven wordt.


Behalve de handige weekindeling vind je nog meer handige pagina's zoals de jaarplanning die je hierboven ziet. Maar ook kledingmaten, vluchttijden, een wereldklok en meer.


Omdat de agenda vrij eenvoudig is vind het leuk om hem op te fleuren met wat leuke stickers. En in het handige vak om papieren te bewaren zitten ook stickers. Zo kan ik bij verschillende afspraken een bijpassend sticker plakken.

Ik kocht de agenda bij Bijenkorf voor €23,95. Vind jij hem het geld waard?

13 opmerkingen:

  1. Hij is een beetje prijzig maar ik hou van zulke agenda's :) Een goede kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik vind hun boekjes altijd geweldig, maar ook de agenda's en dan die stickers die je erbij krijgt + ze hebben van die handige vakken erin ja! :D Het is duurder dan een normale agenda, maar ik vind hem ook het geld waard. :) Trouwens, hun papier schrijft goddelijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel eerlijk, ik had nog nooit van deze gehoord hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt niet? Als je het geld er voor over hebt, moet je echt eens een notitieboekje proberen, ze zijn super fijn. Ze blijven ook open liggen ook al zijn ze net nieuw en het papier schrijft super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje boven mijn budget.
    Leuk geschreven trouwens! En ook altijd fijn om een blog tegen te komen die niet enkel over lippenstift en jurkjes gaat! (niet dat ik daar wat tegen heb, maar dit is een goeie originele blog! ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moleskine is fijn je, ik ben ook fan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Nu wil ik er eigenlijk ook één.. Ik heb je mailtje btw gezien, antwoord komt er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jay, gaaf! Ik heb ook een Moleskine agenda. Alleen dan een rode. Ik heb hem gekocht bij fonq, voor 18 of 19 euro. Hij is de 24 euro wel waard, maar ik zou nooit mijn agenda bij de Bijenkorf halen. Is sowieso altijd stukken duurder. Tipje voor de volgende keer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rood is ook tof! Ik had even gekeken maar mijn agenda is duurder omdat ik een XL heb en jij een L. Ik had inderdaad bij Fonq gekeken maar ik hou ook meer van shoppen in de winkel.

      Verwijderen