dinsdag 1 juli 2014

Melissa's Mooie Momenten #2


En er is alweer een maand voorbij. Niet alleen een maand, zelfs een heel schooljaar. Nou ja, niet helemaal want ik moet nog een dossier inleveren, maar ik heb toch wel een soort van vakantie. Heerlijk vind ik dat. Ondanks dat ik nog steeds geen zekerheid heb of ik mijn eerste schooljaar van pabo gehaald heb, ben ik blij dat het erop zit. Verder ook een aantal leuke dingen deze maand. Benieuwd welke dingen?

Samen met mijn vriend en zijn gezin ben ik naar Sister Act geweest. Het was een onwijs leuke musical waarbij ik enorm gelachen heb en met een prachtig decor.
Voor het eerste dit jaar heb ik weer gebarbecued, en datzelfde weekend ook nog eens gegourmet, oeps. Maar wel heel erg lekker.
Sinds anderhalve week is de knop en ben ik erg bezig met gezond eten. Het gaat me behoorlijk goed af.
Eindelijk lukt het me weer om boeken te lezen. Ik las in juni drie boeken, waar Toen ik je zag één van was.
Ik kocht al een nieuwe agenda voor volgend schooljaar, een Moleskine. Ik ben er ontzettend blij mee en omdat ie met juli begint, staan mijn eerste afspraken er al in. Van de week komt er nog een artikeltje over online.
Mijn eerste jaar stage is afgerond met een dikke voldoende. Ze waren heel tevreden over me en ik heb ook nog eens een onwijs leuk en gezellig afscheid gehad.
Seizoen 5 van Pretty Little Liars komt nu ook online op Netflix! Elke woensdag een nieuwe aflevering, jeeej.
Naar de WK wedstrijden van Nederland kijken met een heleboel leuke mensen om me heen en natuurlijk dat ze al zo ver gekomen zijn. Wat was het spannend zondag hè.


Wat waren jouw mooie momentjes van juni?

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het afronden van je stage, fijn! En tof dat je bezig bent met gezond leven, keep going! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel is dit zeg. Sister Act lijkt mij ook super! liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je naar Sister Act bent geweest! Lijkt me een hele leuke & swingende musical. Knap dat je gezonder gaat eten. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg ik hou wel van musicals! ben naar tarzan geweest en soldaat van oranje liefs x

    BeantwoordenVerwijderen