vrijdag 18 juli 2014

Zomervakantie op mijn blog


Toen ik dinsdag mijn artikel aan het schrijven was, bedacht ik me dat ik maar eens goed moet plannen met bloggen. Ik ben in deze zomervakantie in totaal 3 weken weg en dan moet er natuurlijk wel iets klaar staan voor jullie. Ik heb gekozen voor vaste dagen en een vaste tijd zodat ik weet wat er verwacht wordt en ik een duidelijke planning heb.

Normaal plaats ik artikelen wanneer het goed uitkomt in de planning, maar nu heb ik een duidelijke planning gemaakt voor het bloggen in de zomervakantie. Tegenwoordig plaats ik gemiddeld één keer per week een artikel. Ik vind dat eigenlijk veel te weinig en zou het liefst elke dag een artikel plaatsen maar dat lukt me echt niet. In de zomervakantie plaats ik twee keer week een artikel. Elke dinsdag en elke vrijdag om 9.00 uur.

Zo, jullie zijn weer op de hoogte. Een hele fijne vakantie allemaal.

Waar ga jij naar toe dit jaar? Of blijf je lekker thuis?


Liefs.

5 opmerkingen:

  1. Goed dat je zo inplant, ben benieuwd naar je artikelen! Geniet van je vakantie en van de heerlijke zon! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim idee, ik ga ook een zomerrooster toepassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee! Ik ga naar Limburg op vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd naar je artikelen. Ik moet gewoon werken in de zomervakantie maar heb wel lekke rene aantal daagjes vrij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat we nu duidelijkheid hebben van de data en tijden! Ik ben benieuwd naar de artikelen. Ik ga naar Europa park dit jaar. Alvast een fijne vakantie. x

    BeantwoordenVerwijderen