dinsdag 22 juli 2014

Nieuwe boeken - juni & juli

Behalve dat ik 5 e-books kocht, kocht ik ook drie papieren boeken. Hiervan kocht ik er één speciaal voor de vakantie en de andere twee kocht ik omdat ze heel budget waren. Vandaag laat ik jullie zien welke boeken ik in juni en juli kocht en waarom. Kijk je mee?

Het eerste boek wat ik kocht, is 21 Zomers van Chantal van Gastel. De release van dit boek was in juni en toen kocht ik 'm ook. Het boek is met zijn zes korte verhalen, perfect voor aan het strand of onderweg naar je vakantiebestemming.


Ik blijf nog even zitten, de zon schijnt hier heerlijk en ik kan mijn ogen niet van de skyline afhouden. Het wordt drukker en dan weer rustiger. De ferry meert aan en vaart weer weg. Ik heb geen haast om te vertrekken. Alles wat me thuis zo dwarszit, glijdt langzaam van me af. Weet je wat? Ik denk er gewoon helemaal niet aan. Weg zijn mijn problemen. Ik ben verdorie in New York en ik ga van elke seconde genieten. Aan het eind van de zomer zal ik herboren zijn.

Toevallige ontmoetingen, wilde plannen, een nieuw begin. In de zomer lijkt alles mogelijk. Voor het eerst zijn de zwoelen zomerse korte verhalen van Chantal van Gastel samengebracht in één bundel.
In 21 Zomers gaat Lauren een zomer tegemoet zonder haar grote liefde. Roxy onderneemt in Roxy's roadtrip een gewaagde reis naar Spanje om een oude vakantieliefde terug te vinden. En Lucy is het zat om als laatste single in haar vriendengroep een blok aan ieders been te zijn en besluit het roer om te gooien in Zomer in New York.
Een heerlijk zomers leesfeest!

Ik kocht dit boek bij Bruna voor €9,95.

Het tweede boek is een boek van V&D. Ik weet niet of het bij elke V&D zo is, maar in Utrecht liggen er altijd een aantal boeken die maar €5,- zijn. Ook deze keer dat ik daar was, nam ik er één mee. Ik ging voor Vergeet het maar van Melissa Nathan.


Annie Markham is meestal lief en aardig. Maar ze kan ook scherp uit de hoek komen. Dat komt door haar eerste vriendje Jake. Zeven jaar geleden betekende hij alles voor haar, tot ze hem op aanraden van haar pleegmoeder keihard dumpte. Het enige betrouwbare aan mannen is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn, aldus Annie. Nu is Jake terug in haar leven. Hij is de enige die het noodlijdende familiebedrijf kan redden. Annie weet niet dat Jake nog altijd een zwak voor haar heeft, als is hij haar wrede behandeling destijds nooit vergeten. Dit is de perfecte gelegenheid voor wat sommigen 'afsluiten' noemen. Jake noemt het liever 'wraak'.

Op Instagram zag ik bij een meisje dat ze boeken kocht bij Kruidvat. Verkopen ze daar boeken? Ja, schijnbaar. Dus ik nam even een kijkje. Het waren voor mij onbekende boeken van voor mij onbekende schrijvers. Toen oordeelde ik maar op uitgeverij en achterkant. De helft van de boeken in mijn boekenkast is van The House of Books, dus ik koos voor die uitgeverij en uiteindelijk leek Voor deze keer van Jennifer Cruisie me wel wat.


Andie wil haar eerste huwelijk zo snel mogelijk vergeten en opnieuw trouwen. Haar ex vraagt haar om een laatste gunst. Hij zoekt dringend een oppas voor twee weeskinderen die al drie nanny's tot waanzin hebben gedreven. Andie stemt toe en het wordt één grote puinhoop. De kinderen wonen in een griezelig oud huis waar een helleveeg van een huishoudster baas speelt. Wat volgt is een hilarisch avontuur inclusief bemoeizieke geesten, een geïrriteerd medium, Andies tarotkaart lezende moeder, haar jaloers verloofde natuurlijk, en bananencake. Wanneer ook haar ex plotseling op de stoep staat is de chaos compleet. Andie besluit de touwtjes dan maar zelf in zwetende handen te nemen.

Dit boek kon ik voor maar €3,99 echt niet laten liggen.

Wist jij dat ze boeken bij Kruidvat verkopen? Wil je een review van een van deze boeken? Laat het me weten.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boeken! Ik heb ook wel eens bij de Kruidvat een boek gekocht, soms zitten er echt pareltjes tussen! Ik ga ook snel weer eens kijken en hoop dat ik nog een paar leuke boeken voor de vakante kan scoren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, die laatste twee boeken hebben een fijn prijsje zeg! Ik ga hier bij de V&D en Kruidvat ook maar eens een keertje neuzen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijken mij allemaal leuke boeken, ik ken ze ook allemaal nog niet.

    Liefs x
    www.blogbymerdjelin.nl (doe jij al mee met de winactie op mijn blog?)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chicklits zijn heerlijk om in de zomer te lezen! Ik koop regelmatig boeken bij Kruidvat, want daar zijn ze heerlijk goedkoop. Ik koop er vooral klassiekers, zoals Vanity Fair van Thackeray. Heerlijk boek is dat!

    BeantwoordenVerwijderen